Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:06:54 GMT

معاون نخست وزیر اسپانیا به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۱۱۹۳

خانم کالوو که ۶۲ سال سن دارد از روز یکشنبه به دلیل عفونت تنفسی در یکی‌ از بیمارستان های مادرید بستری شده  است که در این رابطه ، نتیجه آزمایشات قبلی‌ وی منفی‌ اعلام شده بود اما آخرین آزمایشی که دیروز سه شنبه از وی انجام گرفت،  داده های قطعی ارائه نداده بود و به همین دلیل پزشکان آزمایش دیگری از کالوو گرفتند که نتیجه آن در بیماری کرونا مثبت اعلام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر ، «ایرنه مونته رو» وزیر برابری و «کارولینا داریاس» وزیر سیاست سرزمین ها افزون بر سیاستمدارانی نظیر «سانتیاگو آباسکال» رهبر حزب راستگرای افراطی بوکس ، «آنا پاستور» رئیس سابق مجلس نمایندگان ، «ایسابل دیاز آیوسو» و «کیم تورا» رئیسان دولت های مادرید و کاتالونیا به این بیماری مبتلا شده بودند .

براساس آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت اسپانیا، تا ظهر امروز چهارشنبه ۶ فروردین مجموع موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۴۷ هزار و ۶۱۰ نفر و تعداد فوتی ها به ۳هزار  و ۴۳۴ نفر رسیده است. بر این اساس، اسپانیا از منظر تعداد فوتی ها از کشور چین هم پیشی گرفت.

برچسب‌ها ویروس کرونا اسپانیا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اسپانیا ویروس کرونا اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

دیگر خبرها

  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور