Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس استانداران با وزیر کشور، اظهار داشت: همچنان تاکید می‌شود در این روزها هموطنان از هیچ جای ایران اسلامی مقصد لرستان را برای خود انتخاب نکنند، چراکه هیچ تسهیلاتی در استان برای پذیرایی و اقامت مسافران وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ورودی‌های استان کنترل و مسافران برگردانده می‌شوند، افزود: امیدوارم هیچ هم وطنی با اجرای این طرح اذیت نشود چراکه اجازه ورود به استان داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با اشاره به مسافران و احیاناً کسانی که به عنوان مهمان وارد استان شده‌اند، گفت: توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر استان را ترک کنند چرا که امکان دارد خودروی آنها توقیف و یا جرایمی برای آنها در نظر گرفته شود.

خادمی، تاکید کرد: اصل موضوع مردم هستند که باید از بیرون آمدن و رفتن به بازارها خودداری کنند.

وی به رعایت مسائل و هشدارهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و با بیان اینکه رفتن مردم به طبیعت، رعایت نکردن فاصله و ایجاد تجمع بسیار خطرناک است، خاطرنشان کرد: تمهیداتی در نظر گرفته و مراکز طبیعی و تفرجگاه‌هایی که محل تجمع بوده تعطیل می‌شود، همچنین مسیرهای ورودی بسته خواهد شد.

استاندار لرستان، افزود: مردم لرستان همچنان که تاکنون در بحث مقابله با کرونا از حضور در مراسم‌ها و آئین‌های مهم مانند پنجشنبه آخر سال همکاری لازم را داشته‌اند در بحث سیزده بدر نیز همکاری کنند.

خادمی، تصریح کرد: امیدوارم مردم برای آئین سیزده بدر و این چند روز تعطیلی برنامه‌ای برای اقامت در تفرجگاه‌ها و حضور در طبیعت برای خود تنظیم نکنند، چراکه این مراکز کنترل و مسدود خواهد شد.

وی، با ابراز امیدواری از همکاری خوب مردم استان، گفت: با رعایت و توجه مردم به توصیه‌ها در این دو هفته همه چیز به حالت عادی بر خواهد گشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ایران اسلامی طبیعت مسافران وزیر کشور ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر چاه غلامعلی مسدود شد

اکبر ایزدی گفت: در پی بارندگی‌های دیشب و امروز و جاری شدن سیلاب‌ها، مسیر چاه غلامعلی مسدود شد.

وی افزود: شهروندان ضمن صبور بودن از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند.

بخشدار یزدان آباد از دامداران به ویژه دامداران روستای چاه غلامعلی خواست از چرای گوسفندان در مسیر رودخانه ها و سیلاب ها دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه مسیر‌های جاده‌ای به غیر از جاده چاه غلامعلی که تا اطلاع ثانوی مسدوداست،  باز است.

ایزدی از رانندگان خواست بااحتیاط رانندگی کنند. 

چاه غلامعلی منطقه عشایری بخش یزدان آباد است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است