Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:34:08 GMT

درخواست از مسئولان ورزش برای کمک به قهرمان کشتی آسیا

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۱۴۰

درخواست از مسئولان ورزش برای کمک به قهرمان کشتی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، اواخر سال گذشته بود که خبری ناگوار از وضعیت محسن قاسمی قهرمان اسبق کشتی فرنگی آسیا و ملی پوش پیشین ایران در  جام جهانی کشتی فرنگی منتشر شد. گویا این قهرمان اسبق اوایل بهمن سال گذشته در حالی که برای ترک اعتیاد در یکی از کمپ های شهرستان بروجرد حضور داشته در اتفاقی عجیب مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و به کما می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی بلافاصله در شرایطی ناپایدار و وخیم در بیمارستان آیت‌الله بروجردی و سپس بیمارستان لاله تهران بستری می شود و به تازگی هم از کما خارج شده و هوشیاری نسبی خود را به دست آورده است.

اما شرایط درمانی محسن قاسمی به رغم تلاش پزشکان تعریف چندانی ندارد و مشکلات مالی فشار زیادی را بر خانواده این قهرمان اسبق کشتی آسیا وارد آورده است. در همین راستا بردار محسن قاسمی درباره آخرین وضعیت وی گفت: اینکه چند نفر ناجوانمردانه بردارم را کتک زدند و کاری کردند که او به کما برود موضوعی است که از طریق مراجع قضایی پیگیری می کنیم و امیدوار هستیم با خاطیان برخورد قانونی شود اما نکته ای که در حال حاضر برای خانواده اهمیت دارد اینکه چرا مسئولان توجهی به وضعیت درمانی کسی که روزگاری برای کشور افتخار آفرینی کرده است ندارند.

وی تصریح کرد: چرا محسن به عنوان قهرمان این کشور نباید بیمه باشد، چرا مسئولان ورزشی اعم از وزیر ورزش و فدراسیون نباید پیگیر وضعیت این قهرمان باشند، ما بارها تماس گرفتیم و فدراسیون در جریان کامل وضعیت محسن است و اعلام کردند ما رسیدگی می کنیم، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است. ما دو ماه است تمام هزینه ها را پرداخت کردیم اما واقعا دیگر در توانمان نیست هزینه سنگین بیمارستان را بدهیم، آیا نباید مسئولان ورزشی و دست اندرکاران فدراسیون پزشکی ورزشی به فکر این کشتی‌گیر باشند و او را در این وضعیت رها نکنند. حداقل کاری که می توانند انجام دهند این است که محسن را بیمه کنند تا بخشی از هزینه ها کم شود.

قاسمی در پایان گفت: ما انتظار داریم وزارت ورزش، فدراسیون کشتی و فدراسیون پزشکی ورزشی، محسن را که روزگاری برای ایران عزیز افتخار آفرین بوده به حال خودش رها نکنند.

کد خبر 4886215 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی محسن قاسمی مصدومیت ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک کمیته ملی المپیک فیفا دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل