Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- صادقی گفت: حمایت‌های قضایی در خراسان رضوی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی موجب شد تا تولید در بیش از ۲۲۰ واحد تولیدی و صنعتی از سرگرفته شود. تاریخ انتشار: 08:50 - 07 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۴۵۵۷

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، قوه قضاییه علیرغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد.   بیشتر بخوانید: جلوگیری از تعطیلی ۴۰ واحد تولیدی با ورود دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه غلامعلی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، گفت: در استان خراسان رضوی نیز در خصوص واحد‌های تولیدی و صنعتی که با حمایت‌های دستگاه قضایی در سال گذشته به چرخه تولید بازگشته اند، تولید در بیش از ۲۲۰ واحد تولیدی و صنعتی با حمایت‌های قضایی از سر گرفته شد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی تصریح کرد: بر اساس این گزارش، در حال حاضر ۱۷ پرونده جرایم اقتصادی در دادگاه ویژه خراسان رضوی در مراحل مختلف رسیدگی قرار دارد.   وی افزود: از پرونده‌های مهمی که در دادگستری استان خراسان رضوی منتج به صدور رای شد نیز می‌توان به پرونده پدیده و پردیسبان اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری خراسان رضوی اقتصاد مقاومتی واحد های تولیدی تولیدی و صنعتی خراسان رضوی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است

وزیر کشور گفت: از ابتدای دولت سیزدهم در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، احمد وحیدی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ طی بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد اظهار کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وزیر کشور با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وی عنوان کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وحیدی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور در پایان تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 747939

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت