Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزهای کرونایی جشن اعیاد شعبانیه را به فضای مجازی کشانده است تا امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به استقبال این ماه پربرکت معنوی برویم و شاهد تکثیر نشاط معنوی از فضای حقیقی به مجازی باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از زمانی که شیوع ویروس کرونا هیئت‌های مذهبی و حتی بقاع متبرکه را به دلیل تمرکز تجمعات با محدودیت‌هایی مواجه کرد، هیئت‌های مذهبی بیکار ننشستند و با برنامه‌ریزی جشن مجازی اعیاد شعبانیه در گلستان قرار است نشاط معنوی را از فضای حقیقی به فضای مجازی سوق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشن مجازی اعیاد شعبانیه در استان گلستان روزهای هشتم، نهم و دهم فروردین ساعت 20 و 30 دقیقه به صورت پخش زنده از صفحه‌های اینستاگرامی به نمایش در می‌آید.

 

 

این عید مذهبی و معنوی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان، هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گرگان، اوقاف و امور خیریه تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام انتصاری، حجت‌الاسلام مهدوی‌راد و حجت‌الاسلام مظفری به عنوان سخنران جشن مجازی اعیاد شعبانیه خواهند بود و آقایان مختاری، برزین و شفیعی از مداحان اهل‌بیت (ع) به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

روزهای کرونایی جشن اعیاد شعبانیه را به فضای مجازی کشانده است تا امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به استقبال این ماه پربرکت معنوی برویم و شاهد تکثیر نشاط معنوی از فضای حقیقی به مجازی باشیم.

هدف از برگزاری مجازی جشن اعیاد شعبانیه؛ گره زدن قلوب مردم با معنویت، دعا و توسل است، همچنین به منظور حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره شیوع کرونا آئین اعیاد شعبانیه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در روزهای کرونایی گروه‌های جهادی و بسیجی که همواره خط مقدم عبور از مشکلات هستند این ایام در کنار مدافعان سلامت از پای ننشسته و در ضدعفونی کردن وسایل و اماکن عمومی، گندزدایی مناطق آلوده به ویروس کرونا، تهیه و تولید ماسک و لوازم بهداشتی و ... مشغول فعالیت هستند و امروز هم عملیات دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی اعیاد شعبانیه گلستان سپاه پاسداران فضای حقیقی نشاط معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 6095235

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد