Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:33:22 GMT

هشدار درباره وقوع سیل در منطقه عباسی تبریز

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۳۰۴

هشدار درباره وقوع سیل در منطقه عباسی تبریز

میر علی اصغر نساج چهارشنبه شب در یک گفت و گوی خبری افزود: به منظور جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از بارش‌های بهاری که در روزهای آینده شاهد آن خواهیم بود، از شهروندان ساکن در آخر عباسی خواسته‌ایم محل را ترک کنند.

وی اظهار کرد: در صورت عدم اجرای این درخواست از سوی شهروندان، شهرداری می‌تواند با استناد به بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اقدام به جمع آوری و آزادسازی بستر و حریم رودخانه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساج به لایروبی بستر مهرانه رود نیز اشاره کرد و گفت: اکیپ‌های شهرداری منطقه پنج با بسیج ماشین آلات اقدام به لایروبی مهرانه رود در حد فاصل جاده تهران تا آخر عباسی می‌کنند.

آخر عباسی از جمله محلات مرتفع تبریز در دامنه ارتفاعات شمالی این شهر، موسوم به «عینالی» است که در سال های گذشته معمولا در فصل بهار به دلیل باران های سیل آسا با تهدید سیل و آسیب دیدن واحدهای مسکونی مواجه بوده است. 

برچسب‌ها تبریز شهرداری تبریز سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز سیل تبریز شهرداری تبریز سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی

هواشناسی خراسان جنوبی برای سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط استان هشدار داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفر‌های غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟