Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز بهداشت بندرعباس اقدامات این مرکز در شهرستان بندرعباس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

یحیی میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از بندرعباس اظهار داشت: از چهارم اسفند ماه تاکنون در راستای کنترل بیماری کرونا، تعداد موارد بازدید شده از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی و آشامیدنی بیش از 4 هزار و 900 مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد موارد پلمب مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن بین راهی 56 مورد بوده است.

یک مورد فوتی و 6 ابتلای جدید به کرونا در هرمزگان/آمار کرونایی‌ها به 161 نفر رسید‌گفت‌وگوی رئیس جمهور با استاندار هرمزگان / ماموریت ویژه ‌به ‌استاندار ‌برای نظارت بر ترخیص کالا از گمرک شهید رجاییاطمینان می‌دهیم کسی با اهدای خون به کرونا مبتلا نشود / به تمام گروه های خونی در هرمزگان نیاز داریم

رئیس شبکه بهداشت بندرعباس بیان کرد: در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در کشور 38 نانوایی در شهرستان بندرعباس به دلیل عدم رعایت موارد و نکات بهداشتی پلمب شده است.

میرزاده تصریح کرد: در این مدت بیش از 10 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاقد مشخصات در بازرسی ها کشف شده است که بعد از توقیف نسبت به معدوم سازی آن ها اقدام شده است.

وی عنوان کرد: تعداد بازدید های مشترک با سایر ارگانهای مسئول امر در جهت کنترل ویروس کرونا 260 مورد بوده است و در راستای آموزش به شهروندان نیز بیش از 34 برنامه آموزشی با همکاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تهیه و پخش شده است. 

مدیر شبکه بهداشت بندرعباس خاطرنشان کرد: نظارت بر جمع آوری و دفع بهداشتی پسماند و جمع آوری نزدیک به 2000 چشمه قلیان از سواحل، کافی شاپ ها، رستوران‌ها و هتل‌ها با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی از دیگر اقدامات در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می باشد. 

انتهای پیام/865/ش

R7555/P/S6,58/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب