Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به ضدعفونی معابر، تهیه ماسک و لباس کادر درمانی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، از تخصیص ۱.۴ میلیارد تومان از موقوفات مردمی برای مبارزه با این ویروس خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، حجت‌الاسلام «سیدهاشم حسینی» با اشاره به تلاش شبانه‌روزی خادمان بقاع متبرکه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: پس از شیوع کرونا در کشور به دستور وزارت بهداشت تمامی بقاع متبرکه استان تهران تعطیل شد، اما خادمان این بقاع دست از فعالیت برنداشته و برای مهار کرونا برنامه‌ریزی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به ضدعفونی معابر توسط گروه‌های جهادی و خادمان بقاع متبرکه اشاره کرد و افزود: در کنار ضدعفونی مکان‌های عمومی و خیابان‌های مختلف سطح شهر، برخی از امامزادگان استان تهران به کارگاه تولید لباس‌های پرستاران و ماسک‌ها مورد نیاز تبدیل شده است.

 

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ هزار ماسک تهیه و توزیع شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز روز افزون برای تهیه لباس‌های بیمارستانی، هم‌اکنون خیران و افراد توانمند در این حوزه اقدام به تولید و دوخت لباس‌‌های مورد نیاز پرستاران و کادر درمانی کرده‌اند.

 

وی با اشاره به کمک‌رسانی به افرادی که با شیوع کرونا در تأمین معیشت زندگی دچار مشکل شدند، خاطر نشان کرد: با کمک‌های مردمی و واقفان خیراندیش بسته‌های معیشتی و ارزاق نیز تهیه و در بین افراد نیازمند توزیع شده است.

 

معاون فرهنگی اوقاف استان تهران از اختصاص یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از موقوفات برای امدادرسانی به نیازمندان و برنامه‌های این اداره برای مهار کرونا خبر داد و گفت: با کمک‌های افراد خیراندیش و خیران این مبلغ برای تأمین هزینه‌های ارزاق و بسته‌های معیشتی و همچنین مبارزه با کرونا اختصاص یافت. البته خدمات و فعالیت‌هایی که گروه‌های جهادی برای ضدعفونی معابر و مبارزه با کرونا انجام می‌دهند، در این بخش محاسبه نشده است.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا اوقاف و امور خیریه استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند

به گزارش خبرآنلاین؛سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

همشهری در خبری نوشت:موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899712

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود