Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@20:14:30 GMT

رابرت لوینسون احتمالا در ایران فوت شده است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۷۷۸

رابرت لوینسون احتمالا در ایران فوت شده است

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از خانواده رابرت لوینسون جاسوس سابق سازمان سیا اعلام کرده است که دولت آمریکا نتیجه گیری کرده است که لوینسون فوت شده است.

براساس بیانیه‌ای که خانواده لوینسون منتشر کرده است، دولت آمریکا مدعی است که لوینسون در زندانهای ایران فوت شده است. آنها می‌گویند که نمی‌دانیم که چه زمانی و چگونه فوت کرده است اما مرگ وی به قبل از شیوع ویروس کرونا مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز در نشست خبری که چهارشنبه شب به وقت واشنگتن درباره ویروس کرونا داشت مدعی شد که رابرت لوینسون زمانیکه که در ایران بازداشت بوده است فوت کرده است.

مقامات ایرانی بارها ادعای مقامات آمریکایی در زمینه بازداشت وی توسط نیروهای ایرانی و حضور وی در ایران را رد کرده‌اند.

آقای لوینسون حدود 13 سال قبل در حین سفری که به ادعای خانواده‌اش با اهداف تجاری و برای بررسی موضوع «سیگارهای تقلبی» به جزیره کیش ایران داشت، ناپدید شد. از زمان ناپدید شدن این فرد که ادعا شده در آن زمان به عنوان کارآگاه خصوصی فعالیت می‌کرده، تنها چند قطعه عکس و یک نوار ویدئویی منتشر شده است. مقاماتی در دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا با توجه به همین مدارک پیش از این گفته‌ بودند که وی احتمالا در افغانستان یا پاکستان به سر می‌برد.

وزارت خارجه ایران پیش از این اعلام کرده بود که جمهوری اسلامی ایران در گذشته بارها اعلام کرده است که این فرد در یک مقطعی به ایران سفر کرده و سپس از ایران خارج شده است و پس از ترک خاک ایران نیز دیگر هیچگونه اطلاعی از سرنوشت لوینسون ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رابرت لوینسون آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرو به سپاهان می‌رسد؟

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را طی می‌کند، احتمالا نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • آواربرداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • سازمان ملل: آواربرداری در غزه احتمالاً ۱۴ سال طول می‌کشد