Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرمربی سابق تیم‌ملی والیبال ایران گفت: مردم ایران و ایتالیا بخاطر ویروس کرونا روزهای سختی را می‌گذرانند، اما ما تسلیم نمی‌شویم.

 خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم‌ ملی والیبال ایران، ضمن اینکه در پیامی عید نوروز را به محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون ‌والیبال و مردم ایران تبریک گفته و اظهار کرد: شرایط سختی به دلیل شیوع ویروس کرونا حکم فرما است ولی مردم تسلیم نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این روزها، روزهای خیلی سختی برای همه در جهان است، مخصوصاً برای مردم ایران و ایتالیا. با این حال امیدوارم شما و خانواده بزرگ والیبال ایران در صحت و سلامتی بوده و نوروز خیلی خوبی داشته باشید.

ولاسکو در پایان گفت: چالش سختی پیش رو داریم، اما می‌توانیم در کنار هم بودن پیروز شویم. تسلیم نشده و این بیکاری را شکست می‌دهیم. من عاشقانه ایران و مردمش را دوست دارم. حال همه ما خوب است و در قرنطینه خانگی به سر می‌بریم، اما به کارم ادامه می‌دهم و از طریق اسکایپ، جلساتم را با مربیان برگزار می‌کنم و فایل ویدیویی برای بازیکنان می‌فرستم تا در خانه تمرین کنند.

 ایسنا

برچسب ها: والیبال ، ولاسکو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: والیبال ولاسکو مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس

به گزارش جماران؛ تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

 

دیگر خبرها

  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟