Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اینکه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ برای اولین بار به شیوه الکترونیک برگزار می شود به همین منظور و برای آشنایی هر چه بیشتر داوطلبان با نرم افزار آزمون، آزمون آزمایشی الکترونیک برای داوطلبان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین آزمون آزمایشی در اسفندماه ۹۸ برگزار شد و دومین دوره آزمون آزمایشی در ۹ فروردین ماه ۹۹ برگزار می شود و با توجه به شرایط موجود زمان بیشتری برای داوطلبان اختصاص می یابد تا بتواند به راحتی این آزمون را طی کنند.

به گزارش مهر، داوطلبان برای شرکت در این آزمون آزمایشی از طریق سایت epmp.ir و از هر سیستم تحت ویندوز به نرم افزار آزمون آزمایشی الکترونیک دسترسی پیدا کنند و از منزل، دانشگاه، کافی نت و ... با استفاده از رایانه (یا لپ تاپ) به نرم افزار آزمون دسترسی داشته باشند.

بازه زمانی مجاز برای ورود به سامانه از شنبه ۹ فروردین ۹۹ فعال می شود. شماره ملی هر داوطلب (صرفاً کد ملی ثبت شده در فرم ثبت نام) به عنوان نام کاربری و رمز عبور در سامانه آزمون خواهد بود.

به منظور شبیه سازی محیط آزمون، برای آزمون آزمایشی مدت زمان در نظر گرفته شده است که به محض ورود داوطلب به محیط نرم افزار فعال خواهد شد. لذا داوطلبان در زمان استفاده از نرم افزار به این نکته توجه داشته باشند. (۱۵ دقیقه برای بخش تخصصی و ۳۰ دقیقه برای بخش استعداد تحصیلی)

آزمون هر داوطلب دارای دو بخش تخصصی و استعداد تحصیلی است که دارای مدت زمان مجزا از یکدیگر هستند و زمان هیچ کدام قابل تخصیص به دیگری نیست. داوطلبان توجه داشته باشند که در آزمون اصلی نیز به همین شکل خواهد بود.

داوطلب مجاز است با هر یک از دو بخش آزمون (تخصصی یا استعداد تحصیلی) که بخواهد آزمون خود را آغاز کند و پس از پایان زمان هر بخش، داوطلب بخش دیگر آزمون را شروع می کند.

شرکت در آزمون های آزمایشی اجباری نیست و نتایج آن در هیچ مرحله ای از آزمون اصلی تأثیرگذار نخواهد بود.

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.

کد خبر 4886085

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش آنلاین مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان منصور غلامی دانشگاه تهران آموزش مجازی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش علی خاکی صدیق معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها دانشگاه تربیت مدرس آزمون آزمایشی برگزار می شود نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد