Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عمده دام مردم در منطقه سیل زده جنوب کرمان از بین رفته برخی با 10 گوسفند امرار معاش می‌کردند، قصد داریم کاری که در گلستان به فرمان رهبر معظم انقلاب انجام شد و دام به مردم سیل‌زده اهدا شد، انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی در خصوص کمک‌رسانی سپاه به مردم سیل‌زده جنوب کرمان اظهار داشت: در حال حاضر کار کمک‌رسانی به مردم در حال انجام است و اولویت کنسروجات و غذای بسته‌بندی به مردم است و مردم این منطقه همت و نجابت دارند و خودشان اهل کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ابراز داشت: منطقه را قرق کردیم هیچ فرد غریبه‌ای نمی‌گذاریم وارد منطقه شود چه گروه جهادی چه خیران باشند، ما نیاز به نیروی کار در جنوب کرمان نداریم.

وی ادامه داد: منطقه رودبار از نظر کرونا منطقه سفید است نگران هستیم کسانی به دید خدمت و خیرانه می‌آیند، ناقل باشند اینجا مردم دچار مشکل مالی شدند اما خدایی ناکرده دچار مشکل جانی نشوند هر کس خواست کمک کند یا به سپاه یا هلال‌احمر تحویل دهند ما شرعا همان‌که خیران نیت کردند عمل می‌کنیم و مرکز تجمع کمک‌های استانی سپاه جیرفت است کمک‌ها در سپاه جیرفت ضدعفونی و بسته‌بندی شده و با خودرو کانکس‌دار درب منازل توزیع می‌شود. 

معروفی عنوان داشت: در خصوص مسیرهایی که شکسته آب وارد شهر شده 219 دستگاه از نیروی زمینی، هوافضا و از سپاه استان و قرارگاه خاتم به منطقه اعزام و اولویت‌بندی کردیم سیل‌بندهای شکسته شده راترمیم و دوم جاده‌ها را باز می‌کنیم و با توجه به اینکه تمام پل‌ها تخریب شده و اهالی روستاها برق نداشتند دستگاه گذاشتیم که دوستان از اداره برق بتوانند مشکل برق را برطرف کنند.

وی اضافه کرد: یک دستگاه از نیروی دریایی به منطقه آوردیم و روز گذشته سه روستا در مجموعه جازموریان محاصره آب بود که مشکل‌شان حل شد، همچنین بیمارستان صحرایی در زهکلوت مستقر کردیم، چون منطقه گرمسیر است درصد نم و رطوب بالا رفته امکان بیماری وجود دارد و جمعیت زیادی مراجعه و خدمات گرفتند.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: عمده دام مردم در منطقه سیل زده جنوب کرمان از بین رفته برخی با 10 گوسفند امرار معاش می‌کردند، قصد داریم کاری که در گلستان به فرمان مقام معظم رهبری انجام شد و دام به مردم سیل‌زده اهدا شد، انجام شود.

معروفی گفت: از ستاد اجرایی فرمان امام کمک خواستیم نسبت به تامین وسایل زندگی که از بین رفته کمک کنند و در مجموع کلیه کانال‌ها را پیگیری کردیم تا مشکل مردم این منطقه برطرف شود.
وی تأکید کرد: ما اعلام کردیم تا لحظه‌ای که مردم مشکل داشته باشند سپاه و بسیج کنار مردم هستند، ما سد بلا و سنگر اطمینان مردم هستیم و مردم خط قرمز ماهستند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در حالی که درگیر کرونا هستیم 54 کارگاه تولید ماسک و سه کارگاه تولید لباس بیمارستان راه‌اندازی کردیم و 250 گروه جهادی سپاه کار ضد عفونی در سطح استان انجام می‌دهند. 

وی بیان کرد: مردم بیشترین وفاداری را به نظام، اسلام و انقلاب دارند اما کمترین امکانات در اختیارشان است.
انتهای پیام80016/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه سپاه ثارالله جنوب کرمان فرمانده سپاه ثارالله جنوب کرمان سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف