Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس خاکسار عشاق پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم‌های مستقر در ایستگاه‌های سلامت این جمعیت از ابتدای اجرای طرح تا پایان روز ششم فروردین ماه در مجموع بیش از ۲۸۸ نفر را غربالگری کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۲۵۳ نفر تب بالا داشته‌اند که ۳۵ نفر از آنها که دیگر علائم ابتلاء به کرونا نیز در آنها مشهود بوده و یا خود اظهاری داشته‌اند، به مراکز درمانی ارجاع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در همین مدت، ایستگاه سلامت دایر شده در عوارضی همدان- ساوه حدود ۹۰ هزار نفر را غربالگری کرده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۳ نفر دارای علائم ابتلاء به ویروس کرونا از جمله تب بالا بوده‌اند.

معاون درمان و توانبخشی هلال احمر استان همدان با بیان اینکه ایستگاه سلامت دایر شده در ورودی شهرستان ملایر از سمت اراک، بیشترین تعداد افراد دارای تب بالا را شناسایی کرده است، افزود: از مجموع ۶۱ هزار و ۶۸۶ فردی که در این ایستگاه غربالگری شده‌اند، ۱۳۰ نفر دارای تب بالا بوده‌اند که از این تعداد ۵ نفر به مراکز درمانی ارجاع شده‌اند و مابقی با دریافت ماسک و دستکش و بهره مندی از آموزش‌های لازم در خصوص نحوه مقابله با بیماری کرونا، نسبت به تکمیل فرم مربوطه و ثبت اطلاعات درسایت salamat.gov.ir هدف پیگیری وضعیت از سوی نهادهای متولی، توجیه شده‌اند.

عباس خاکسار همچنین به فعالیت ایستگاه مستقر در شهرستان رزن ورودی درگزین اشاره کرد و افزود: از مجموع ۷ هزار و ۲۳۹ فردی که در این ایستگاه غربالگری شده‌اند، ۳۵ نفر دارای تب بالا بوده‌اند که ۱۹ نفر به مراکز درمانی ارجاع شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در مدت فعالیت ایستگاه‌های دایر شده در شهرستان ملایر ورودی از بروجرد، شهرستان نهاوند ورودی از ملایر و شهرستان اسدآباد ورودی از قروه، موردی دارای تب بالا گزارش نشده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه نیاز نیست هر فردی که تب بالا دارد به مراکز درمانی مراجعه کند، تب را جزو علائم ابتلاء به بیماری‌های مختلفی دانست و افزود: به دلیل شرایط خاص مراکز درمانی هم از نظر نیاز به تخت خالی برای بستری کردن بیماران کرونا مثبت و هم از نظر شیوع ویروس کرونا در آنها، بهتر است تا وقتی علائم حاد تنفسی در فردی مشاهده نشده، از مراجعه به مراکز درمانی خودداری کند.

وی گفت: ۱۴ ایستگاه بازرسی سلامت در مبادی ورودی شهرها و اماکن عمومی استان همدان با قوت تمام فعالیت می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جمعیت هلال احمر استان درمان ماسک مراکز درمانی هلال احمر استان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مراکز درمانی شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ستاد امر به معروف استان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی استان گفت: مرحله نخست طرح نور که با هداف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا می‌شود، تذکر و ارشاد است.
حجت الاسلام پیش قدم با تأکید بر اینکه کشف حجاب حرام شرعی، سیاسی و نوعی قانون شکنی است، افزود: کسی که قانون را رعایت نکند مجرم است و باید با او برخورد قانونی شود.
وی با تأکید بر لزوم تبیین گری و تذکر لسانی نسبت به افراد بدحجاب، بیان کرد: پایه و اساس طرح نور با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در وهله نخست تذکر و ارشاد است، اما اگر ثابت شود فرد به صورت سازمان یافته به دنبال هنجارشکنی و ترویج فرهنگ منحط غربی است با او برخورد قانونی خواهد شد.
پیش قدم ادامه داد: به همت گروه‌های مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، بازرسی و تذکر لسانی از مراکز درمانی و بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد آعاز شد.
این طرح در راستای مطالبات مردمی و اجرای قانون درمراکز درمانی استان شروع شده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا