Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@05:41:47 GMT

وضعیت نامعلوم کولاکوویچ با تیم ملی والیبال

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۴۹۶۰

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا در جهان این روز‌ها مشکلات زیادی را از جمله برای مسابقات ورزشی در جهان به وجود آورده است و همین مسئله باعث شده تا رقابت‌های زیادی در سراسر جهان لغو شود و به تعویق بیافتند. شیوع این ویروس در ابتدا در رشته والیبال منجر به لغو رقابت‌های لیگ کشورمان شد و سپس در آسیا رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌ها به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن هم فدراسیون جهانی با همه‌گیر شدن این ویروس مسابقات لیگ ملت‌ها را عقب انداخت و در پایان هم مسئولان کمیته جهانی المپیک تصمیم به تعویق رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو گرفتند و این بازی‌ها را یک سال عقب انداختند.  

این اتفاقات در ابتدا مسائل مختلفی را برای تیم ملی والیبال کشورمان به وجود آورد، پیش از تعویق المپیک عنوان می‌شد با توجه به تعویق لیگ ملت‌ها‌ی والیبال و برگزاری آن بلافاصله پس از مسابقات المپیک تیم ملی باید به فکر سرمربی جدید باشد، زیرا قرارداد کولاکوویچ تا پایان رقابت‌های المپیک است و ظاهرا او علاقه‌ای به تمدید قرار داد ندارد و می‌خواهد به عرصه باشگاهی بازگردد.

حالا اما با تعویق المپیک شرایط به طور کلی متفاوت شده است و انتظار می‌رفت که دیگر مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد، اما شنیده شده که فدراسیون ظاهرا خیلی علاقه‌ای به ادامه همکاری با کولاکوویچ ندارد، این سرمربی در مدت زمان حضورش در کشورمان توانسته با تیم ملی به عنوان‌های خوبی دست یابد، اما انتقاد‌هایی هم از او وجود دارد و او هم چندین بار در مصاحبه‌های خود و حتی پس از صعود تیم ملی به المپیک نسبت به آن‌ها واکنش نشان داد.

داورزنی پس از بازگشت به فدراسیون والیبال در مصاحبه‌ای عنوان داشته بود که تیم ملی با توجه به زمان کم باقی مانده تا المپیک با کولاکوویچ ادامه می‌دهد، اما حالا که قرار است مسابقات المپیک یک سال دیگر دنبال شود زمزمه‌هایی از احتمال فسخ قرار داد با کولاکوویچ به دلیل برخی مسائل به گوش می‌رسد و حتی برخی گفته‌اند که نامه فسخ هم برای او ارسال شده است. البته این مسئله هنوز از طرف مسئولان فدراسیون والیبال تائید نشده است.  

والیبال این روزها مسائل و حواشی مختلفی در پیش دارد و باید دید که شرایط در این رشته چطور خواهد بود. 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال ایران ایگور کولاکوویچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • سرنوشت نامعلوم تعدادی از پیکر شهدا در سراسر منطقه غزه