Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:51:01 GMT

ممنوعیت حضور شهروندان در بوستان پردیسان تهران

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۴۹۸۴

ممنوعیت حضور شهروندان در بوستان پردیسان تهران

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ جمشید محبت خانی اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد حضور قابل توجه و غیرمنطقی خانواده ها و شهروندان در بوستان طبیعت پردیسان بودیم که این حضور، سلامت عمومی جامعه را با خطر آلودگی به کرونا ویروس روبه رو می کند.

وی با مقایسه آمار جمعیتی این پارک در فروردین ماه سال جاری و ۹۸ ادامه داد: در حال حاضر جمعیت پیاده و خودرویی حاضر در بوستان طبیعت پردیسان با افزایش ۱۰ برابری مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبت خانی تاکید کرد: افزایش جمعیت و نزدیکی شهروندان در بوستان ها که با هدف ورزش، پیاده روی، دوچرخه سواری، گذران اوقات فراغت و کمک به ارتقاء سلامت جسم و روح انجام می شود، سلامتی آن‌ها را در معرض تهدید قرار داده است.

به منظور حفظ سلامت جامعه (با هماهنگی های به عمل آمده) مقرر است از صبح امروز پارکینگ های بوستان طبیعت پردیسان مسدود و برخی بوفه ها که اقدام به ارائه خدمات می کردند تعطیل شود. نیروهای پلیس، محیط بان‌ها و سایر نیروهای مسلح با به خطر انداختن سلامت خود شبانه روز تلاش می کنند سلامت عمومی جامعه حفظ و سطح آلودگی کاهش یابد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور افزود: شهروندان هم ضمن همکاری با پلیس توصیه های بهداشتی و پزشکی را که از منابع رسمی و رسانه ملی اطلاع رسانی می شود، جدی بگیرند؛ با عایت این توصیه ها و تدابیر اعلامی، سلامتی خود و دیگران را به خطر نیاندازند و از حضور در پارک ها و بوستان ها بنا به هر دلیل خودداری کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا انتظامی پارک پردیسان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انتظامی پارک پردیسان ویروس کرونا انتظامی پارک پردیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران

با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحد‌های تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس