Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:44:02 GMT

خوش خبر: جانشین کولاکوویچ احتمالا خارجی است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۶۴۲۳

خوش خبر: جانشین کولاکوویچ احتمالا خارجی است

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: در قرارداد کولاکوویچ بندی هم وجود دارد که مربوط به اتفاقات غیرمترقبه است که وضعیت فعلی را هم شامل می شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه درخواست فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ از سوی این مربی در گفت و گو با "ورزش سه" تایید شد، فدراسیون هم چنین موضوعی را تایید می کند. 


پرونده همکاری 3 ساله این مربی مونته نگرویی با ایران بسته شده و حالا فدراسیون برای المپیک که در سال 2021 برگزار می شود، به دنبال یک مربی خارجی جدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بعد از اینکه مشخص شد المپیک 2020 یک سال عقب افتاده، آقای داورزنی از من خواست با کولاکوویچ درباره فسخ قرارداد صحبت کنم چون ما امسال هیچ رویداد خاص و مهمی را در پیش نخواهیم داشت. به هر حال طبق قراردادی که از قبل امضا شده، کولاکوویچ و دستیارانش هر کدام حقوق ماهیانه دارند. ما هم به دنبال توافقی هستیم تا بتوانیم این قرارداد را فسخ کنیم.


وی افزود: در حال مذاکره هستیم و از طریق راهکارهایی که در قرارداد پیش بینی شده، به دنبال یک توافق دوستانه خواهیم بود. در قرارداد کولاکوویچ بندی هم وجود دارد که مربوط به اتفاقات غیرمترقبه است که وضعیت فعلی را هم شامل می شود. البته خود کولاکوویچ هم مربی باشخصیتی است و در این موارد با ما همکاری می کند. وقتی این موضوع را با او مطرح کردم، خودش هم قبول کرد و گفت به جز این راه دیگری نیست.

 


سرپرست تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که جانشین کولاکوویچ ایرانی خواهد بود یا خارجی، گفت: فعلا نمی توانم دقیق در این باره صحبت کنم. با این حال من فکر می کنم برای المپیک توکیو فدراسیون به دنبال یک مربی خارجی سطح بالا خواهد بود. از طرف دیگر اگر قرار بر برگزاری لیگ ملت های 2020 باشد، ما دراین مسابقات از مربی ایرانی استفاده می کنیم. 


خوش خبر در پایان درباره برنامه های تیم ملی عنوان کرد: باید ببینیم فدراسیون جهانی چه تصمیمی درباره لیگ ملت ها می گیرد. اگر حتی این مسابقات لغو شود، اما شرایط به حالت عادی برگردد، ما تیم ملی را به حال خودش رها نمی کنیم. سعی می کنیم بیشتر به بازیکنان جوانتر میدان دهیم و برای المپیک توکیو آماده سازی را از همین امسال شروع کنیم.

والیبال تیم ملی والیبال ایران امیر خوش خبر(سرپرست)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا والیبال تیم ملی والیبال ایران امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال خوش خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است

ایسنا/البرز مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: هرنوع قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیر مجاز ممنوع است.

به گزارش ایسنا، سیروس دهقان شیری روز شنبه هشتم اردیبهشت  افزود: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این زمینه امکان پذیر است.

وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: درصورت بی توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه های مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس این بنگاه‌های مشاورین املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره، رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، پلمب خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!