Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@15:17:57 GMT

مازندران،بودجه استانی و خدمات ملی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۷۲۱۲

استان مازندران هر ساله به دلیل شرایط جغرافیایی خدادادی،وجود دریا،جنگل و شرایط آب و هوایی مناسب و همچنین به دلیل قرار گرفتن در  مسیر تردد به استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد میزبان میلیون ها مسافر بوده است.

مسافرانی که میزبانی آن ها مستلزم هزینه هایی فارغ از بحث بودجه استانی است.

این حجم تردد و پذیرش مسافر از اقصی نقاط کشور خدماتی ملی را می طلبد و این موضوعی است که سال هاست از مازندران فریاد زده می شود اما صدای مظلومیتش به گوش مسئولین کشوری نمی رسد و شاید نمی خواستند که بشنوند!

ویروس کرونا،این مهمان ناخوانده اما مهر تائیدی بر این ادعای مظلومیت مازندرانی ها و دریافت بودجه استانی و ارائه خدمات ملی دارد!

طبق شنیده ها این روزها که بسیاری از مراکز درمانی استان در بحران این ویروس خطرناک باید در اختیار هم استانی ها باشد توسط مهمانی که از استان های دیگر به مازندران سفر کرده اند اشغال شده است و علی رغم تمامی درخواست ها و هشدارها از هم وطنان باز هم تردد به استان کم نبوده و اگر بگوئیم یکی از دلایل اصلی افزایش شیوع ویروس کرونا در مازندران همین ترددها بوده است گزاف نگفته ایم!

امیدواریم دولت در اختصاص مربوط به مقابله با ویروس خطرناک کرونا اینبار به استان مازندران ملی نگاه کند!

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی بودجه جنگل شرایط آب و هوایی ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند