Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت قرارگاه جهادی بهشت امام رضا (ع) در کوهدشت همچنان برای شکست کرونا ادامه داد و امروز جمعی از روحانیون استان لرستان به مراکز درمانی سلسله رفتند تا از زحمات  کادر بهداشتی درمانی این شهرستان تشکر و قدردانی کنند. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،  تعداد مبتلایان ویروس کرونا در لرستان همچنان رو به افزایش است و با افزوده شدن 26 مورد جدید آمار مبتلایان استان تاکنون به 592 نفر رسیده است و بر اساس گفته‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان متاسفانه تاکنون 40 نفر در لرستان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این روزها در پی شیوع ویروس کرونا در استان لرستان گروه‌های جهادی قرارگاه صاحب الامر (عج) نیز به عنوان یکی از کارآمدترین نیرو‌های مردمی پابه‌پای مسئولان و به صورت خودجوش وارد میدان شدند تا با ویروس منحوس کرونا مقابله کنند.

احسان نصیری نیا نماینده مجمع مردمی مدافعان سلامت شهرستان کوهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اقدامات مجمع مردمی مدافعان سلامت در شهرستان کوهدشت اظهار داشت: در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا مجمع مردمی شهرستان کوهدشت تحت عنوان «قرارگاه جهادی بهشت امام رضا(ع)» اقدام به گند زدایی، ضد عفونی و توزیع اقلام بهداشتی در شهرستان کوهدشت کرد.

فعالیت قرارگاه جهادی بهشت امام رضا(ع) در کوهدشت برای شکست کرونا

وی افزود: مجمع مردمی مدافعان سلامت شهرستان کوهدشت از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در شهرستان با همکاری15 گروه جهادی، هیئت‌های مذهبی، پایگاه‌های بسیج، موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع)، موسسه فرهنگی بهشت و موکب حضرت ابوالفضل (ع) در سطح شهرستان به طور شبانه روز اقدام به گند زدایی، ضد عفونی و توزیع اقلام بهداشتی کرده است.

نماینده مجمع مردمی مدافعان سلامت شهرستان کوهدشت با اشاره به اقدامات این مجمع عنوان کرد: ضدعفونی تمام معابر عمومی کوچه‌ها، خیابان‌ها، پمپ بنزین، بیمارستان، بانک‌ها، مساجد، درمانگاه‌ها طی دو مرحله توسط نیروهای جهادی از جمله اقدامات انجام شده توسط نیروهای جهادی  مدافعان سلامت در شهرستان کوهدشت است.

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط هیئت لواءالرضا(ع)

وی بیان کرد: توزیع 300 بسته پک بهداشتی شامل محلول ضدعفونی، الکل، مایع دستشویی، ماسک دربین اقشار کم درآمد و محروم شهرستان راه‌اندازیکارگاه تولید ماسک توسط هیئت لواءالرضا(ع)، هیئت جوانان عاشورایی و همچنین  خیاط‌های خانگی از دیگر اقدامات مجمع مردمی مدافعان سلامت است.

نصیری نیا گفت: در شهرستان کوهدشت 22 نفر از بیماران  کرونایی شناسایی و بسته‌هایی دارویی، بهداشتی و غذایی درصورت نیازمند بودن بین آنها توزیع خواهدشد.

وی تصریح کرد: باتوجه به جلسات و هماهنگی‌هایی که با مسئولان شهرستان و استان داشته‌ایم مجمع مردمی مدافعان سلامت کوهدشت در نظر دارد درحوزه تولید، توزیع وضدعفونی اقلام بهداشتی در روزهای آینده  تا زدودن ویروس منحوس کرونا از چهره کوهدشت  خدمات شایانی رو به همشهریان عزیز ارائه دهد.

مردم روز طبیعت در خانه بمانند

 علی اکبر یاراحمدی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه   مرحله غربالگری اولیه  بیماری کرونا ویروس در سطح استان لرستان در حال اتمام است اظهار داشت:  مرحله اولیه غربالگری کرونا ویروس در استان لرستان با دقت لازم به بیش از  95درصد رسیده است. 

 وی افزود: مرحله اجرایی و عملیاتی بسیج نیروهای کنترل و شکست کرونا با همکاری نیروهای مراکز بهداشتی با بسیج محلات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال انجام است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: عملیات اجرایی بسیج نیروهای کنترل و شکست کرونا در استان لرستان  در سه مرحله  آموزش جمعیت تحت پوشش محلات، ضد عفونی و‌گندزدایی و مراقبت از بیماران به طور مستمر در حال پیگیری است.

وی بابیان اینکه آموزش آحاد جامعه و اطلاع رسانی در مقابله با کرونا نقش موثری داشته است بیان کرد:  استمرار اطلاع رسانی جهت مقابله با کرونا  بسیار حائز اهمیت است و البته هم استانی‌های عزیز در روز طبیعت باید در خانه بمانند و با رعایت فاصله اجتماعی، عدم حضور و  تجمع در تفرجگاه‌ها از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنند.

دیدار روحانیون با پرسنل بهداشتی درمانی سلسله

امروز جمعی از روحانیون استان لرستان و شهرستان سلسله به مراکز درمانی این شهرستان رفتند تا از زحمات  کادر بهداشتی درمانی تشکر و قدردانی کنند.

در این دیدار که با حضور  حجت الاسلام و المسلمین موسوی مسئول حوزه‌های علمیه استان،  حجت الاسلام هادیان معاون حوزه‌های علمیه استان، حجت الاسلام بابابی مسئول حوزه علمیه شهرستان  و حجت الاسلام جوانمرد انجام گرفت به نمایندگی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان به نماینده دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان با اهدا گل و لوح سپاس قدردانی شد سپس با حضور در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان از نحوه خدمت رسانی بازدید و به پرسنل زحمتکش خط مقدم جبهه سلامت خداقوت گفته شد.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان به 592 نفر رسیداولتیماتوم استاندار برای مسافران نوروزی؛ هر چه سریعتر لرستان را ترک کنیدگزارش ویدئویی تسنیم| اقدام جهادی سپاه لرستان در ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک / همت بانوان بسیجی برای شکست کرونا‌

انتهای پیام/642/ش

R41450/P/S6,72/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کوهدشت بهداشتی درمانی ویروس کرونا بهشت امام رضا استان لرستان حجت الاسلام شکست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد