Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@09:05:17 GMT

با ۷۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۷۵۳۲

صراط:

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، براساس مشاهدات میدانی، قیمت انوع خودرو ۷۰ میلیون تومانی   در بازار آزاد به شرح زیر است:

  مدل خودرو سال تولید میزان کارکرد(کیلومتر ) سانتافه (ix45) 2008 24.000 ام وی ام 315 صندوقدار  1393 80.000 پژو پارس  1389 162.000 پژو 206 تیپ 2(ساده) 1394 90.000 پژو 405 جی ال ایکس دوگانه سوز 1394 89.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
000 رانا ال ایکس  1394 100.000 زانتیا 1383 260.000 پاترول شش سیلندر  1374 220.000

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت اولین فروش فوری لاماری ایما هیبرید افزایش یافت

به‌این‌ترتیب مشتریان از امروز سه‌شنبه 22 اسفند ماه تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ 24 اسفند ماه برای انتخاب لاماری ایما هیبرید، در سامانه یکپارچه فروش خودرو وقت خواهند داشت.

به نظر می‌رسد تحویل فوری، قیمت قطعی، هیبرید بودن و درنتیجه کم‌مصرف بودن خودرو در کنار آپشن‌های کامل لاماری ایما هیبرید دلیل این استقبال باشد.

از سوی دیگر خوش‌نامی گروه آرین در ارائه خدمات پس از فروش طی سال‌های گذشته یکی دیگر از دلایلی است که خریداران را نسبت به انتخاب محصولات لاماری مطمئن کرده است.

قوای محرکه دوگانه‌ی بنزینی و برقی به لاماری ایما هیبرید امکان پیمایش مسافتی در حدود دو برابر خودروهای بنزینی مشابه را با یک باک پر و باتری شارژ شده برای راننده ایجاد می‌کند. موتور بنزینی در نسخه هیبرید، از نوع ١.۵ لیتر توربوشارژ مشابه مدل بنزینی با توان خروجی ١۶٨ اسب بخار است و موتور الکتریکی آن نیز دارای حداکثر توان ١٧۴ اسب بخار است که در سه حالت تمام الکتریکی، سری و موازی نیرو را به چرخهای جلو منتقل می‌کنند.

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفتنی است این خودرو علاوه بر هیبرید بودن، نسخه فول آپشن لاماری ایما نیز محسوب می‌شود و به امکاناتی ازجمله دوربین ٣۶٠ درجه، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها و ماساژور صندلی راننده، صندلی برقی دارای حافظه برای راننده، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار نقطه کور، درب صندوق برقی با سنسور پا و دوربین ثبت وقایع جلو مجهز است.

برای ثبت نام محصول لاماری ایما هیبرید در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی روی لینک زیر کلیک کنید:

 https://saleauto.ir/car-details/0007000100010002/288

 

 

دیگر خبرها

  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو / تیگو ۸ پرو مکس چند ؟
  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • ظرفیت اولین فروش فوری لاماری ایما هیبرید افزایش یافت
  • خرید خودرو متوقف شد+ جدول قیمت ها
  • (عکس) تاکسی جدید ایران خودرو در راه بازار
  • راه اندازی گرمخانه برای زنان بی‌خانمان گرگان/ برخی توان خرید کفش ورزشی هم ندارند
  • دیگر هیچ خودرویی زیر ۴۰۰ میلیون نیست
  • کار به اجاره خودرو برای مسافرت عید رسید؛ پراید روزی ۴۰۰ هزار تومان!
  • خواب زمستانی بازار خودرو؛ دیگر هیچ خودرویی زیر ۴۰۰ میلیون نیست
  • نوروزی امن با نصب دوربین های مداربسته