Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا ایزد پور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در نهمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور خط مشاوره ۱۴۸۰ خدمتی دیگری را در کاهش استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا ارائه داده است، گفت: از ۶۰۰ تماسی که تاکنون با این مرکز گرفته شد ۳۰۰ تماس مربوط به اول سال و ۲۱۰ تماس به استرس ناشی از کرونا مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در مرحله اول مبلغ هفت میلیون ریال برای مراکز اقامتی و کاهش آسیب اعتیاد و در مرحله دوم مبلغ ۵۰ میلیون ریال به‌حساب مراکز اقامتی میان‌مدت درمان اعتیاد به‌منظور مقابله و پیشگیری ویروس کرونا واریزشده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از تخصیص ۲۳۰ و ۲۲۰ میلیون ریال احتمال طی دو مرحله به دفاتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پایگاه‌های شهرستان‌ها به‌منظور تهیه اقلام بهداشتی و فعالیت‌های پیشگیرانه در مناطق آسیب خیز و محروم خبر داد و ابراز داشت: در حوزه مراکز نگهداری فرزندان نیز مبلغ سرانه هر نفر ۳۰۰ هزار ریال به‌منظور تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی و مبلغ ۱۲ میلیون ریال نیز به‌حساب مراکز شیرخوارگاه به همین منظور واریزشده است.

ایزد پور بابیان اینکه در بخش مراکز توان‌بخشی سرانه هر نفر ۳۰۰ و ۶۰۰ هزار ریال برای پیشگیری و تهیه اقلام بهداشتی به‌حساب مراکز واریزشده است، تصریح کرد: در بخش پرسنلی این مراکز نیز مبلغ سرانه هر مددجو پنج میلیون در قالب پرداخت رفاهی به پرسنل شاغل در مراکز توان‌بخشی به‌حساب مسئولان و صاحب‌امتیازان مراکز توان‌بخشی واریزشده است.

او افزود: در بخش پرسنلی نیز اداره کل بهزیستی استان تمام توان اجرایی خود را به کار گرفته است و در چندین نوبت مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی در ستاد و شهرستان‌های تابعه توزیع شد که انتظار می‌رود با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده روند تهیه و توزیع این اقلام شتاب بیشتری داشته باشد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن تقدیر از خیرانی که دست یاری بهزیستی را به گرمی فشرده و با مساعدت‌های مالی و تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده درگذر از این شرایط مددکار جامعه هدف سازمان بهزیستی هستند، افزود: افراد خیر جامعه نیز می‌توانند مساعدت‌های مالی خود را در بخش خاص و عام به شماره‌حساب ۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۳۴۱۸۰۳۵ نزد بانک مرکزی به‌حساب مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان واریز کنند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی ویروس کرونا نوروز 99 بهزیستی استان سمنان تهیه اقلام بهداشتی میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه‌های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد.

به گزارش انتخاب؛ با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه‌ها و تسویه حساب نهایی با شرکت‌های طرف قرارداد، در حوزه‌های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیند‌ها به منظور مدیریت هزینه‌ها در بخش‌های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) و از طرفی حمایت‌های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد؛ لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲