Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@11:37:00 GMT

شرکت‌های نفتی آمریکایی به دنبال کاهش حقوق کارکنان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۸۰۲۴

به گزارش فارس به نقل از رویترز، بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت نفتی اوستین تال پترولیوم آمریکا قصد دارد با هدف کاهش هزینه‌های خود برای مقابله با تأثیرات منفی سقوط قیمت نفت در بازار جهانی، حقوق کارمندان و مدیران خود را 30 درصد کاهش دهد. 

قیمت نفت در بازار جهانی طی روزهای گذشته نسبت به ماه ژانویه 60 درصد کاهش یافته و دلیل آن، افت شدید تقاضا ناشی از شیوع کرونا در جهان به همراه اقدام عربستان و روسیه برای بالا بردن عرضه به بازار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت اوسیتن تال با هدف کاهش هزینه‌های خود به سمت تعدیل نیرو، کاهش حقوق و فروش دارایی‌های خود روی آورده است تا بتواند پول خرید شرکت آنادارکو به ارزش 38 میلیارد دلار را که پیشتر یکی از رقبای آن بود را تأمین کند. 

در حال رقم قیمت نفت به قدری پایین آمده که از رقمی که اوسیتن تال می‌توانست با آن هزینه‌های خود را پوشش دهد، نیز پائین‌تر رفته است. 

سخنگوی اوستین تال می‌گوید، در شرایط بی‌سابقه کنونی که در حال اثرگذاری بر فعالیت‌های ما و اقتصاد جهانی است، ما اقداماتی جدی را برای حفظ اشتغال و سرآمد شرکت خود در نظر گرفته‌ایم. 

سخنگوی اوستین تال می‌گوید ما به کارکنان خود اعلام کرده‌ایم که برخی سیاست‌ها از جمله کاهش حقوق را اجرایی خواهیم کرد. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 خسرو شکیبایی پزشکان بدون مرز جهش تولید ویروس هانتا شرکت های نفتی کاهش حقوق حقوق کارکنان کروناویروس نوروز 99 خسرو شکیبایی پزشکان بدون مرز جهش تولید ویروس هانتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید سرزده از پست استان کهکلویه و بویراحمد خواستار همت مضاعف در توسعه زیرساخت‌ها به ویژه ایجاد سکوی مبادله پست استان شد.

محمود لیائی در این بازدید که صبح امروز انجام شد، در جمع کارکنان پست این استان گفت: سیاست راهبری شبکه پستی، هوشمندسازی تمامی فرایندهاست، بنابراین لازم است مدیران و کارکنان پست در سراسر کشور، با سرعت بیشتری به دنبال تحقق این هدف باشند.

وی در این بازدید با حضور در اداره باجه‌ها و اداره توزیع و ارسال، روند اجرای فرایند‌های پستی در کهکلویه و بویراحمد را مورد بررسی قرار داد و با کارکنان این واحد‌ها در خصوص مسایل و مشکلات بحث و گفت و گو کرد. 

همراهی با یکی از موزعین در گشت نامه‌رسانی یاسوج و بررسی وضعیت توزیع مرسولات و احراز هویت مکانی از دیگر بخش‌های سفر مدیرعامل به استان کهکلویه و بویراحمد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟