Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیه با نقض آتش بس در ادلب سوریه ده‌ها وسیله نقلیه نظامی برای تقویت قوای خود وارد شمال غرب این کشور کرد و ظرف روزهای گذشته تا به امروز چندین پست دیدبانی جدید ایجاد کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ترکیه نیروهای خود را در شمال غربی سوریه با ده‌ها وسیله نقلیه نظامی تقویت کرده است و  پس از  اینکه ظهر دیروز تروریست‌ها یک پل را در مسیر جاده بین المللی «ام ۴» منفجر کردند حالا امروز ترکیه یک ایستگاه نظامی در نزدیکی این پل ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ورود آتش بس در استان ادلب به سومین هفته متوالی همچنان نقض آتش‌بس توسط تروریست‌های تحت حمایت ترکیه ادامه دارد.

گروه‌های تروریستی مواضع نیروهای ارتش سوریه را در نزدیکی روستای السرمانیه در غرب حماه  بمباران کردند. محورهای الفطیره و کنصفره در جبل الزاویه در استان ادلب هم شاهد نقض آتش‌بس توسط تروریست‌ها بود که در هر دو با پاسخ مناسب ارتش سوریه همراه بود.

نیروهای ترکیه  پس از منفجر شدن پل الکفیر صبح امروز پنجشنبه یک پست نظامی را در شهرک الکفیر واقع در حومه شهر جسر الشغور در غرب استان ادلب ایجاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری العربی الجدید یک کاروان نظامی مرکب از ده‌ها خودروی نظامی وارد روستای الکفیر در نزدیکی جاده ام۴ شدند تا یک پست نظامی ایجاد کنند آن هم پس از اینکه تروریست‌ها پل الکفیر روی جاده بین المللی را منفجر کرده و باعث تخریب آن شدند.

یک گروه تروریستی با هدف مانع‌تراشی در برابر گشت‌زنی‌های مشترک روسیه و ترکیه در ادلب و مسدود کردن جاده بین‌المللی حلب-لاذقیه، پل روستای الکفیر در مجاورت شهر جسر الشغور استان ادلب واقع در جاده بین‌المللی حلب-لاذقیه (ام فور) را منفجر کرد.

این در حالی است که بنا به توافق آتش‌بس میان روسیه و ترکیه، گشتی‌های مشترک ترکیه و روسیه در مسیر جاده بین المللی مسئولیت نظارت بر آتش‌بس را برعهده دارند و اقدام ترکیه در ایجاد پست‌های نظامی جدید نقض آتش‌بس محسوب می‌شود.

ترکیه ظرف روزهای گذشته سه پست دیدبانی جدید در روستاهای بداما، الناجیه و الزعینیه درحومه غربی جسر الشغور ایجاد کرده است.

فعالان سوری هم تایید کردند که ترکیه دیروز یک کاروان نظامی را از طریق گذرگاه کفرلوسین در شمال استان ادلب به داخل خاک سوریه فرستاد این کاروان که شامل وسایل نقلیه زرهی و ماشین آلات سنگین بود ، به نقاط دیدبانی ترکیه در استان ادلب رفت.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه سوریه حلب تروریست ها جاده بین المللی تروریست ها استان ادلب نقض آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

در این حمله ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی در جاده میدون در جنوب لبنان هدف قرار گرفت، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف به شهادت رسیدند.

به گزارش منابع لبنانی، شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه