Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@08:19:37 GMT

تقویم آزمون‌های وزارت بهداشت در سال جدید

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۸۲۳۴

پس از اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا بخشی از آزمون‌های کشوری به تعویق افتاد، زمان جدید برگزاری این آزمون ها در سال ۱۳۹۹ اعلام شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد: آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی (Ph.D) روز‌های ۲۲ و ۲۳ خرداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی هم ۲۶ و ۲۷ تیر برگزار خواهد شد.

۹ خرداد ۱۳۹۹؛ آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹

آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۹ ابتدا قرار بود در روز ۹ اسفندماه ۹۹ برگزار شود. با توجه به همه گیری ویروس کرونا و تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا این زمان به فروردین ماه ۹۹ موکول شد.

اما پس از آن دوباره ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد کلیه آزمون‌های کشوری در فروردین و اردیبهشت ماه ۹۹ به تعویق می‌افتد.

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ با تعداد ۱۷۷ هزار و ۲۶۱ نفر داوطلب در صبح جمعه ۹ خرداد سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.


۹ خرداد ۱۳۹۹؛ آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

بر اساس اعلام مرکز امور نخبگان و دانشجویان استعداد‌های درخشان وزارت بهداشت به دلیل وضعیت ابتلاء و انتقال عفونت کرونا ویروس جدید و جهت آرامش بخشی به فضای دانشجویی و دانشگاهی زمان آزمون غربالگری تغییر کرد. به این ترتیب آزمون مرحله غربالگری المپیاد که قرار بود روز جمعه ۲۲ فروردین ۹۹ و به شیوه الکترونیک برگزار شود به روز جمعه ۹ خرداد ۹۹ موکول شد.

با توجه به زمان بندی جدید درباره گزارش پروژه بر اساس موضوع اعلام شده (مرحله اول آزمون گروهی) امسال لغو شده و دانشجویان پذیرفته شده در مردادماه ۹۹ به رقابت می‌پردازند.

۲۱، ۲۲ و ۲۳ خرداد ۱۳۹۹؛ آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ در رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در روز‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۳ خرداد سال ۱۳۹۹ به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

این نخستین بار است که آزمونی در سطح دکتری تخصصی به صورت کاملاً الکترونیک برگزار می‌شود.


۲۲ و ۲۳ خردادماه ۱۳۹۹؛ کنکور کارشناسی ارشد

کنکور کارشناسی ارشد در روز‌های ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار خواهد شد. پیش از این زمان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به دلیل مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ فروردین به روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه ۹۹ تغییر یافته بود. با توجه به تصمیم لغو آزمون‌ها در فروردین و اردیبهشت ماه این آزمون نیز به خردادماه منتقل شد.

۲۹ خرداد ۱۳۹۹؛ آزمون فلوشیپ پزشکی

مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت متمرکز و الکترونیک توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

مرحله شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش‌های PMP و OSCE و مصاحبه ساختارمند یا سایر روش‌های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روز‌های ۲ تا ۴ تیرماه ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های سطح تهران برگزار خواهد شد.

البته این آزمون پیش از همه گیری ویروس کرونا زمانبندی شده است و مشخص نیست با توجه به درگیری پزشکان متخصص در کارزار مقابله با کرونا، زمان این آزمون تغییر می‌کند. تاکنون تصمیمی مبنی بر تعویق آن اعلام نشده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت آزمون پزشکی دستیاری برگزار می شود ۲۲ و ۲۳ خرداد آزمون دکتری دکتری تخصصی خرداد ۱۳۹۹ ۹۹ برگزار سال ۱۳۹۹ ۹ خرداد ماه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین دوره رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های کشور که از دی سال گذشته با حضور هشت تیم آغاز شد، از ۳۱ اردیبهشت با برگزاری مرحله سوم این رقابت ها پیگیری می شود. این مرحله از مسابقات تا ۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، رعد پدافند هوایی، پاک نژاد اسپورت، عقاب نهاجا، فراسنج تهران، شهرداری کرج و مناطق نفت خیز جنوب برگزارکننده این فصل از مسابقات هستند. نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی است ضمن اینکه پتروشیمی هم پرافتخارترین تیم لیگ تنیس روی میز ایران است که پس از چندسال غیبت در این فصل از مسابقات شرکت خواهد داشت.

دیدارهای مرحله سوم در حالی برگزار می شود که پتروشیمی در پایان مرحله دوم صدرنشین جدول رده بندی شد. در این مرحله که اسفند سال گذشته برگزار شد، تیم فراسنج حضور نداشت. چهار دیدار عقب افتاده این تیم در مرحله دوم، در جریان مرحله سوم مسابقات برگزار می شود.

مرحله سوم لیگ تنیس روی طی پنج دور پیگیری می شود. در پایان و بر اساس رده بندی نهایی تیم ها، چهار تیم وارد مرحله پلی آف (نیمه نهایی) می شوند.

دیدارهای نیمه نهایی ۲۰ و ۲۴ خرداد به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. ۲۷ و ۳۱ خرداد هم زمان مصوب برای برگزاری دیدارهای رفت و برگشت فینال است.

کد خبر 6087578

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد