Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، یعقوب لیتسمان، وزیر بهداشت رژیم صهیونستی که عضو حزب "اتحاد یهودیت توراتی" و از یهودیان حریدیم (یهودیان متعصب) ساکن اراضی اشغالی است در سخنانی اظهار کرد که حضرت مسیح (ع) در عید پاک می‌آید و آنها را از شر ویروس کرونا و تمامی مشکلات رها خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این اظهارات را که نشان دهنده چهره دیگری از درگیری‌ها در جامعه صهیونیستی است در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم درباره باقی ماندن اسرائیلی‌ها در قرنطینه تا زمان برگزاری عید پاک مطرح کرد.

اظهارات لیتسمان که مخالف با توصیه‌های بهداشتی مقامات اسرائیل برای مقابله با کرونا بوده انتقادهای زیادی را به همراه داشته است و باعث شد تا آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق این رژیم و رئیس حزب "اسرائیل خانه ما" وی را "وزیر بهداشتی بازمانده از قرن نوزدهم" بنامد.

یکی دیگر نیز در گفت‌گو با روزنامه هاآرتص در انتقاد از اظهارات لیتسمان عنوان کرد: پاسخ لیتسمان به سؤال خبرنگار بوی جهل و نادانی می‌دهد.

وی افزود: حتی در دوره‌های بحران نیز دین بالاتر از هر چیز دیگری قرار می‌گیرد؛ مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و غیره بسته شده‌اند اما مدارس دینی و کنیسه‌ها همچنان درهای‌شان باز است و به نظر می‌رسد.

اما با وجود این انتقادات، لیتسمان همچنان از موضع خود مبنی بر ضرورت باز ماندن مراکز دینی دفاع می‌کند.

نکته قابل توجه این است که حریدی‌های رژیم صهیونستی به دستورالعمل‌های مقامات این رژیم برای جلوگیری از تجمع بیش از ۱۰ نفر احترام نمی‌گذارند و زندگی خود را طبق معمول ادامه می‌دهند؛ مسأله‌ای که زمینه‌ ساز شیوع قابل توجه کرونا در اراضی اشغالی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

به گفته مسؤولان این وزارتخانه، پیکر‌های شهدا و شماری از مجروحان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها هستند و حملات مستمر رژیم اشغالگر اجازه دسترسی نیرو‌های امدادی و هلا احمر را به آن‌ها نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران