Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، با قطعی شدن تعویق المپیک حالا بحث قرارداد ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران مطرح است؛ قراردادی که تا پایان المپیک ۲۰۲۰ اعتبار دارد و حالا با تعویق یک ساله المپیک وضعیت قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال با فدراسیون ایران با تردیدهای جدی روبرو شده است.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران، درمورد شرایط قرارداد ایگور کولاکوویچ اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات المپیک به تعویق افتاد و شرایط برگزاری رقابت های لیگ ملت ها هم در هاله ای از ابهام است مذاکراتی را برای فسخ قرارداد با سرمربی تیم ملی آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرار داد کولاکوویچ تا پایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود و با توجه به شرایط کنونی هیچ تورنمنتی وجود ندارد که او بخواهد در ایران به کار خود ادامه دهد. ما شرایط را برای کولاکوویچ تشریح کردیم و او هم خیلی منطقی آنها را پذیرفت و اعلام کرد که انتظار این پیشنهاد را داشت. مذاکرات اولیه را با او آغاز کرده ایم تا در شرایط ایده آل پرونده را ببندیم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه قرارداد کولاکوویچ با فدراسیون را باید تمام شده دانست، عنوان کرد: طرفین به دنبال این هستند که به صورت مسالمت آمیز کار را تمام کنند. اصلاً موضوع پرداخت غرامت به کولاکوویچ هم مطرح نیست، چون او فردی بسیار با شخصیت بوده و اصلاً این موضوعات را عنوان نکرده است. من با دستور داورزنی صحبت هایی را با سرمربی تیم ملی مطرح کردم و کولاکوویچ هم کاملاً شرایط را درک کرد. به این ترتیب هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و باید قرارداد او را فسخ شده دانست.  

خوش خبر در مورد انتخاب جایگزین کولاکوویچ، تصریح کرد: هنوز طرح این موضوعات زود است. ابتدا پرونده ایگور باید کاملاً بسته شود و سپس جلساتی در فدراسیون والیبال برگزار شود، اما با توجه به تعطیلات نوروز و شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جلسه وجود ندارد. قطعاً به زودی و پس از برگزاری جلسات فنی و هیأت رئیسه درمورد تمام مسائل تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 495666 برچسب‌ها المپيك 2020 - توكيو كروناويروس والیبال - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: المپيك 2020 توكيو كروناويروس والیبال تیم ملی تیم ملی والیبال سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • مسدودی چند رشته قنات در تفت از پیامد‌های بارش‌های بهاری
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)