Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@19:04:08 GMT

فوت 5 نفر در آذربایجان‌غربی بر اثر الکل

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۹۱۰۹

فوت 5 نفر در آذربایجان‌غربی بر اثر الکل

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر جواد آقازاده روز پنجشنبه در جلسه قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی افزود: همزمان با شیوع بیماری کرونا در استان، متاسفانه شاهد افزایش آمار مسمومیت الکلی بودیم که دلیل اصلی این امر، ذهنیت غلط برخی افراد در خصوص ضدعفونی کردن بدن با نوشیدن الکل بود.

وی اضافه کرد: این ذهنیت اشتباه که معلوم نیست منشا آن چه بوده، موجب بروز مشکل در بین خانواده‌ها شده و خسارت‌های بسیار زیادی را ایجاد کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طی هفته‌های اخیر، ۲۱ نفر در آذربایجان‌غربی به علت سوء مصرف الکل، دچار مسمومیت شده‌بودند که از این تعداد، علاوه بر فوت پنج نفر، ۱۶ نفر نیز در بیمارستان بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این تعداد نیز همچنان سه نفر بستری هستند و ۱۳ نفر از بیمارستان‌های استان مرخص شده‌اند.

آقازاده گفت: ۱۹ نفر از مسموم‌شدگان بر اثر الکل، مرد و تنها ۲ نفر زن هستند که در بین آنان کودک پنج ساله و نوجوان ۱۴ ساله نیز مشاهده می‌شود.

وی از مردم و خانواده‌ها خواست تا الکل و محلول‌های ضدعفونی را در دسترس کودکان و نوجوانان قرار ندهند.

به گزارش ایرنا، طی هفته‌های اخیر دهها نفر از مردم کشورمان بر اثر مسمومیت با الکل برای ضدعفونی کردن بدن در مقابل بیماری کرونا جان باخته اند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دانشگاه خدمات بهداشت الکل آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و  دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۶۰ نفر شاکی که به یکی از شهر های کشور متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ سامان غنی زاده با اشاره به اینکه متهم از شاکیان مبلغی بیش از ۲هزار میلیارد ریال با روش پرداخت سود کلان کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • علائمی که نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید