Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-26@23:37:01 GMT

بیت‌ کوین به پرواز درآمد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۹۷۱۷

بیت‌ کوین به پرواز درآمد

پس از آن که کشورها و بانک های مرکزی در سراسر جهان از انجام اقدامات حمایتی بیشتری از بازارهای مالی خود خبر دادند، ارزش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی به شدت افزایش یافت.

تاکنون بیش از ۳۸۱ هزار  و ۷۶۱ مورد  ابتلا به کرونا گزارش شده است که در این بین ۱۶ هزار و ۵۵۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند. در بین کشورهای مختلف، بالاترین تلفات مربوط به ایتالیا با ۶۰۷۷ نفر، چین با ۳۲۷۷ نفر، اسپانیا با ۲۳۱۱ نفر،  ایران با ۱۸۱۲ نفر و فرانسه با ۸۶۰ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کووید-۱۹ تاکنون در چین، ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، هنگ‌کنگ، تایلند، تایوان، مالزی، ایران، ایتالیا، استرالیا، آلمان، آمریکا، ویتنام، فرانسه، ماکائو، کانادا، امارات متحده، اتریش، الجزایر، کرواسی، سوییس، رومانی، انگلیس، فیلیپین، هند، روسیه، اسپانیا، بلژیک، کامبوج، مصر، فنلاند، اسرائیل، کویت، عمان، افغانستان، اسرائیل، لبنان، نپال، سریلانکا، سوئد و بسیاری از شکورهای دیگر گزارش شده است. 

پس از آن که بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد، به خرید اوراق قرضه شدت می بخشد و کاخ سفید نیز از احتمال افزایش بسته حمایت از اقتصاد به ۲.۵ تریلیون دلار خبر داد، نفس تازه ای به بازار ارزهای دیجیتال رسید به گونه ای که تنها در ۲۴ ساعت اخیر ( به وقت شرقی) ارزش کل بازار ارزهای دیجیتالی ۱۴ میلیارد دلار افزایش یافته است!

بهای بی‌ کوین پس از آن که در هفته های اخیر تا پنج هزار دلار نیز کاهش یافته بود در معاملات امروز با ۱۴.۶ درصد افزایش به ۶۷۰۱.۰۴ هزار  دلار رسید تا در یکی از بالاترین سطوح دو ماه اخیر قرار گیرد. نوسانات شدید بیت کوین باعث شده است که بسیاری از افراد نسبت به ورود برای معامله این ارز احتیاط کنند؛ چرا که در بازه زمانی ژوئن تا دسامبر ۲۰۱۷ ارزش بیت کوین ۴۰۰ درصد افزایش یافت اما در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال گذشته ارزش آن ۳۰ درصد کاهش یافت.

علاوه بر بیت‌کوین، قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر نیز صعودی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۱۳.۰۷ درصد افزایش به ۱۳۹.۹۱ دلار، بیت کوین کش با ۱۰.۸۸ درصد افزایش به ۲۲۵.۹۹ دلار، لایت کوین با ۱۰ درصد افزایش به ۴۰.۰۴ دلار، مونرو با ۱۵.۳ درصد افزایش به ۴۵.۳۱ دلار، دش با ۱۱.۳۴ درصد افزایش به ۷۰.۲۳ دلار، زدکش با ۹.۳۱ درصد افزایش به ۳۲.۶۹ دلار و دکارد با ۷.۲۵ درصد افزایش به ۱۱.۷۵ دلار رسید.

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: درصد افزایش بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید

محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران با اعلام این خبر گفت: بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی به مقصد کشورهای عراق، افغانستان و روسیه بوده است که به ترتیب ۲۶، ۱۸ و ۶ درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی ایران را به خود اختصاص دادند.

رضوانی فر در خصوص عمده‌ترین کالای صادراتی در بین محصولات نساجی گفت:کف‌پوش‌های غیر‌مخملی باف با رقمی بالغ بر ۲۲۰ میلیون دلار، عمده‌ترین کالای صادر شده در بین این محصولات بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی در سال ۱۴۰۲ از طریق گمرکات کاشان با اختصاص سهم ۱۶ درصد از ارزش کل صادرات این محصول انجام گرفته است، اظهار داشت: پس از آن، گمرک مشهد با ۱۱.۵ درصد و غرب تهران با ۹.۵ درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی در مدت یاد شده، در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

 معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در خصوص واردات محصولات نساجی در سال ۱۴۰۲ افزود: در این مدت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار محصولات نساجی وارد کشور شده است که این میزان نسبت به سال ماقبل آن ۱۲ درصد افزایش نشان می دهد.

رضوانی‌فر گفت: امارات متحده عربی با ۳۸ درصد از ارزش کل واردات محصولات نساجی، چین با ۲۲ درصد و ترکیه با ۱۷.۶ درصد عمده‌ترین کشورهای طرف معامله در واردات این محصول در سال ۱۴۰۲ بوده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان واردات محصولات نساجی از گمرکات شهید رجایی، خرمشهر و سرخس انجام گرفته است، افزود: عمده‌ترین قلم وارداتی در بین محصولات نساجی در سال ۱۴۰۲ به پارچه‌های تار و پود‌باف با ۴۳۳ میلیون دلار اختصاص داشت که نسبت به سال ماقبل آن ۲۱.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

شایان ذکر است، آمار صادرات و واردات محصولات نساجی که در این گزارش آمده است از فصول ۵۰ الی ۶۰ کتاب مقررات صادرات و واردات استخراج شده است و از آنجایی که فصول ۶۳ _ ۶۱ کتاب مقررات صادرات واردات جزو مصنوعات ساخته شده شامل پوشاک و البسه است و اکثر کد تعرفه های مشمول این فصول، ممنوعیت در واردات داشته‌اند، آمار مربوطه در این گزارش لحاظ نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • واردات قهوه 75درصد افزایش یافت / کدام کشورها صادرکننده عمده قهوه به ایران بوده اند؟
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟