Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:11:19 GMT

خیرین میبد در پویش حمایت از بیماران کرونا شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۹۹۴۰

خیرین میبد در پویش حمایت از بیماران کرونا شرکت کردند

این روزها هر روز کانال تلگرامی بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد به روزرسانی می‌شود و  در لا به لای خبرهای خود کمک‌های مردمی از جمله ۵۵ کارتن کلوچه ، یک کارتن نسکافه و چهار هزار عدد لیوان یکبار مصرف ، ارسال گوشت یک راس گوسفند قربانی ، تعدادی گوشی تلفن رومیزی ، وجه نقد برای خرید لباس پرستار را اطلاع‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کس به گونه‌ای سهم خود را در حمایت از بیمارستان‌ ، کادر درمان و بیماران بستری همراهی می کند ، بعضی با کمک‌های نقدی و تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و عده‌ای نیز با اهدای مواد غذایی و همچنین حضور داوطلبانه در همکاری با کارکنان بیمارستان مشارکت دارند.

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق(ع) میبد عصر پنجشنبه در این ارتباط به ایرنا گفت :مردم و صاحبان صنایع شهرستان تا به حال با کمک‌های خود در تامین تجهیزات و نیازهای بیمارستان مرتبط به بیماری کرونا همکاری و مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند.

ذبیح الله برجسته افزود: کمک‌های نقدی مردم از یک هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان و مبالغ میلیونی به شماره حساب اعلام شده در شبکه‌های مجازی واریز شد.

وی ادامه داد: بعضی افراد خودشان به خرید تجهیزات و اقلام و وسایل محافظتی مورد نیاز مرتبط به بیماری کرونا  و اهدای آن به بیمارستان اقدام  و بعضی هم هزینه خرید تجهیزات را اهدا کردند.

برجسته در ادامه به کمک‌های نقدی ، اهدای کیک ، مواد غذایی و میوه توسط مردم ، کسبه و هیات مذهبی به بیمارستان اشاره کرد که قرار بود در  مراسم جشن اعیاد مذهبی و همچنین برپایی مراسم‌ ترحیم صرف پذیرایی از مردم شود.

وی به اهدای یک ماه حقوق یکی از مسوولان به بیمارستان اشاره کرد که کارکنان این مبلغ اهدایی را به بیمارستان برای خرید تجهیزات حفاظتی اهدا کردند.

برجسته در  ادامه اهدای ۵۰۰ دستگاه هندز فری بی سیم تلفن همراه را به ‌کادر درمان بیماران حاد تنفسی در بیمارستان ، خریدن شیرینی  و تهیه جانماز را از جمله کمک‌های غی نقدی به بیمارستان برشمرد.

مدیر بیمارستان میبد همچنین از مردم ، خیران ، سپاه و بسیج ، اصحاب رسانه و آحاد جامعه که کادر درمان بیمارستان را تنها نگذاشتند و آنها را به گونه‌ای با پیام‌ها و کمک‌های خود همکاری و مساعدت کردند ، تشکر کرد.

به نقل از صفحه شبکه اجتماعی بیمارستان اهدای ۳۰۰ عدد ماسک N۹۵ ، اهدای یک دستگاه فاکس ، همکاری با اکیپ هایی برای ضد عفونی بیمارستان ، ۳۰ کیلوگرم بادام جهت اهدا به نقاهتگاه صابرین ، اهدای ۲۴۰ عدد کمپوت جهت استفاده بیماران و پرسنل ، بونکر حمل اکسیژن و پنج تن اکسیژن مایع  از جمله کمک‌های مردمی به بیمارستان است.

مراحل ساخت بیمارستان میبد در سال ۱۳۶۸ با همت شادراونان میرزا محمد صادقیان و سید حسین میردهقان (کرباسی) در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار مترمربع و حدود ۱۲ هزار مترمربع زیربنا شروع شد و با همکاری دانشگاه شهید صدوقی یزد (در رابطه با تجهیزات زیربنایی  ) تکمیل و در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۸۰ افتتاح و اکنون با ۲۱۹ تخت و فضای فیزیکی استاندارد و تجهیزات مجهز در حال ارائه خدمت است.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.   

برچسب‌ها میبد ویروس کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد ویروس کرونا بهداشت و سلامت میبد ویروس کرونا بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان