Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@12:09:26 GMT

دیدار مدافعان وطن با مجاهدان سلامت در شهرضا+تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۹۹۷۷

دیدار مدافعان وطن با مجاهدان سلامت در شهرضا+تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا و نماینده ولی فقیه در این ناحیه عصر امروز از بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) شهرضا محل نگهداری بیماران کرونایی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مسعود اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا و حجت‌الاسلام علی نوری نماینده ولی فقیه در این ناحیه عصر امروز از بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) محل نگهداری بیماران کرونا مثبت بازدید و از تلاش بی وقفه و مجاهدانه کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود اکبری در این دیدار با بیان این‌که کادر درمانی با روحیه ایثارگرانه با وجود خطر برای خود، بدون وقفه در حال خدمت‌رسانی هستند، اظهار داشت: بسیج و سپاه در راستای پیشگیری از کرونا از تمام توان خود استفاده می‌کنند، همه امکانات سپاه و بسیج در حوزه پیشگیری، درمان و مقابله با بیماری کرونا در کنار مردم و نهادهای مسؤول و شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به ضدعفونی کردن مکرر بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و سطح شهر بیان کرد: مردم باید توصیه‌های خودمراقبتی مسؤولان بهداشتی را جدی بگیرند و با در خانه ماندن زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

فرهاد مهری، رئیس بیمارستان‌های شهرضا نیز در این دیدار با تشریح آخرین وضعیت بیماران کرونایی در این بیمارستان، گفت: اگر مردم مراقبت کنند زمان بهبود اوضاع طول نخواهد کشید اما اگر مردم به هر دلیلی توصیه‌ها را جدی نگیرند، شرایط بدتر خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر

لیان و لانا شحبیر، دو دختر فلسطینی هستند که در جریان کوچ اجباری اهالی غزه از مناطق شمالی به جنوب نوار غزه از خانواده خود جدا شدند و اکنون بیش از ۴ ماه است که در حسرت دیدار والدین خود به سر می برند. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، «لیان» و «لانا» دو کودک فلسطینی ساکن نوار غزه، در جریان مهاجرت از مناطق شمالی به جنوب غزه از اعضای خانواده خود جدا شده اند و اکنون به تنهایی در منطقه جنوب غزه در انتظار پیدا کردن والدین خود به سر می برند.

 

.

 

لیان در گفتگو با خبرنگار تسنیم می گوید: به همراه خانواده در حال خروج از شهر غزه بودیم که ناگهان متوجه شدیم در میان جمعیت آوارگان هستیم و از خانواده مان جدا شده ایم. به دلیل بمباران ها به مسیر خود به سمت جنوب غزه ادامه دادیم و والدین مان را گم کردیم. اکنون چهار ماه است پدر و مادر خود را ندیده ایم. آرزوی من و خواهرم دیدن و شنیدن صدای پدر و مادرمان است.

«صبحی البنا»، جوان فلسطینی نیز در جریان حمله ارتش اسرائیل به بیمارستان شفا، به اجبار از مادر و برادر مجروحش جدا شد و اکنون از سرنوشت آنها بی اطلاع است.

این جوان فلسطینی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در غزه گفت: صهیونیست ها ساعت 3 نیمه شب به بیمارستان حمله کردند. برادرم مجروح و بستری بود. مردان و زنان را به اسارت گرفتند و ما را به سمت مناطق جنوبی آواره کردند. برادرم ظاهرا همچنان در بیمارستان بستری است اما از سرنوشت او خبری ندارم.

آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصرقطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی

 

بسیاری از خانواده های فلسطینی در نتیجه ادامه حملات، قتل عام، و اختلال در شبکه های مخابرات و ایست و بازرسی های نظامیان صهیونیست، از سرنوشت یکدیگر بی اطلاع هستند و این مسئله به بحران انسانی جدیدی در غزه تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • تجلیل از کارگران شهرضایی
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر