Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@11:00:43 GMT

پیشنهاد پوتین برای مقابله با همه‌گیری کرونا

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۰۰۲۹

پیشنهاد پوتین برای مقابله با همه‌گیری کرونا

رئیس جمهور روسیه در نشست مجازی گروه ۲۰ تاکید کرد که برای مقابله با همه گیری کرونا باید کریدور‌های سبز که عاری از هرگونه تحریم هستند ایجاد شود. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه در نشست مجازی گروه ۲۰ به میزبانی عربستان سعودی به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در این سخنرانی بر ضرورت ایجاد «کریدور‌های سبز» که عاری از هرگونه تحریم‌ها و جنگ‌های تجاری هستند تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پوتین تاکید کرد: «جهان در برهه کنونی نمی‌تواند به شیوه "هر کسی برای خودش" عمل کند.»

رئیس جمهور روسیه همچنین گفت: «ما نیازمند برنامه‌ای مشترک برای بازیابی اقتصاد جهانی هستیم که از ویروس کووید-۱۹ ضربه خورده است.»

وی گفت: «بی کاری طولانی مدت به دلیل رکود اقتصادی مهمترین خطر بوده و تلاش‌ها باید برای مقابله با این موضوع متمرکز باشد.»

پوتین برآورد کرد که نرخ بیکاری بین‌المللی تحت هر سناریویی از آماری که در سال ۲۰۰۹ بوده فراتر خواهد رفت.

رئیس جمهور روسیه در ادامه سخنانش خواستار تشکیل صندوقی ویژه تحت حمایت صندوق بین‌المللی پول شد.

نشست مجازی کشور‌های عضو «گروه ۲۰» امروز (پنجشنبه) در ریاض به رهبری عربستان سعودی و با حضور سازمان بهداشت جهانی برگزار شد.

در این نشست که با موضوع بررسی اقدامات لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار شده بود، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی از طریق ویدئو کنفرانس خواستار اتخاذ تدابیر شدید در همه سطوح برای مبارزه با این بیماری شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تحریم رئیس جمهور روسیه برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد

امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه طی سخنانی از آمادگی کشورش برای استفاده از کلاهک‌های هسته‌ای به عنوان بخشی از «دفاع معتبر اروپا» در برابر تهدیدات روسیه خبر داد و گفت که تمایل دارد درباره این موضوع با دیگر کشور‌های اروپایی تبادل نظر کند.

مکرون طی مصاحبه‌ای گفت که شخصاً علاقمند مطرح کردن موضوع استفاده از سلاح‌های دوربرد، هسته‌ای و سامانه‌های دفاع موشکی با آن کشور‌های اروپایی هست که سلاح‌های هسته‌ای آمریکا را در کشور‌های خود مستقر کرده‌اند.

وی افزود: فرانسه موضع خود را حفظ خواهد کرد، اما آماده است تا در دفاع از خاک اروپا بیشتر مشارکت کند. فرانسه که حدود ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد، تنها قدرت هسته‌ای اتحادیه اروپا است.

رئیس‌جمهور فرانسه در هفته‌های اخیر موضع شدیدتری را علیه روسیه اتخاذ کرده است و این اولین بار نیست که استفاده از سلاح‌های هسته‌ای فرانسه را برای دفاع اتحادیه اروپا پیشنهاد می‌کند. مکرون اولین بار در سال ۲۰۲۰ به این اقدام احتمالی اشاره کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی