Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار باشت در حاشیه برگزاری این آئین با عنوان رزمایش شهدای مدافع سلامت گفت: ضدعفونی معابر و مکان های پرتردد این شهرستان با استفاده از ۹ دستگاه خودروی تیپ ۴۸ فتح و امکانات خودرویی شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی این شهرستان انجام شد.

سید مسعود حسینی افزود: ضدعفونی معابر باشت با استفاده از ۹ هزار و ۵۰۰ لیتر مایع ضدعفونی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:پیش از این چندین مرحله ضدعفونی و گندزدایی معابر و مکان های پرتردد این شهرستان با مشارکت دستگاه های اجرایی انجام شده بود.

فرماندار باشت با اشاره به پخش خبری مبنی بر تعطیلی سوپرمارکت های این شهرستان در چند روز آینده گفت: این خبر کذب است و با انتشار دهندگان آن برخورد می شود.

حسینی افزود: در صورت نیاز زمان فعالیت این اصناف ضروری افزایش می یابد.

فرماندار باشت گفت: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مبادی ورودی شهر باشت تا اطلاع بعدی بسته شده است.

سید مسعود حسینی افزود: در این راستا همچنین با هماهنگی دستگاه های اجرایی اکیپ هایی  سپاه، نیرو انتظامی و پلیس راه ، دهیاران، شوراها و مردم در ورودی این شهر مستقر شدند و از ورود خودروهای غیر بومی و افراد مشکوک به کرونا به درون شهر جلوگیری می کنند.

وی بیان کرد: هم اکنون ۲ ایستگاه تست افراد مشکوک به کرونا در پل بریم و ورودی شهر باشت مستقر هستند و چنانچه موردی مشاهده شود برای سلامت مردم به شهر خود بازگشت داده خواهند شد.

تاکنون ۲ مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت شناسایی شده که متاسفانه یک نفر بر اثر بیماری ویروس کرونا  در این شهرستان جان باخته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راه دستگاه های اجرایی شهرداری ویروس باشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند