Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - موسیقی ما- پویش «شب نشانی» به همت جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی با محوریت پر کردن بهینه اوقات قرنطینه راه اندازی شد.
 جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی از همکاران خود در رشته‌های مختلف ادبی، نمایش، تجسمی، سینمایی، موسیقی و... دعوت کردند تا برای آگاهی بخشی و با محوریت پر کردن بهینه اوقات قرنطینه، با تهیه ویدئوهای موبایلی و کوتاه به پویش «شب نشانی» در فضای مجازی بپیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پویش با هدف امیدبخشی و ایجاد اتحاد و همدلی در میان مردم و هنرمندان برای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شده است. هنرمندانی که تمایل به پیوستن به این پویش در هر رشته‌ای دارند، می‌توانند ویدئوهای خود را که در آن مشغول فعالیت فرهنگی و هنری یا امور خلاقه هستند، با هشتگ #شب_نشانی در فضای مجازی (پیج اینستاگرام) خود منتشر کنند تا امکان جستجوی آن‌ها برای دبیرخانه مجموعه فراهم شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شب نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • در فقدان خاموشی یک صدای ناب از موسیقی شریف خراسان
  • پلیر موسیقی Winamp باز می‌گردد!
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران