Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشگاه اینترنتی آمازون علاوه بر آنکه اقلام بهداشتی ضروری برای کارکنان خود فراهم نکرده به دلیل ابتلای کارکنان خود به کرونا این گمانه را دامن زده که باعث تسریع در شیوع بیماری کووید-۱۹ می‌شود. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کارگران انبار و رانندگان فروشگاه اینترنتی آمازون می گویند مجبورند میان کار کردن و به خطر انداختن سلامتی و جانشان یکی را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها یا باید از ترس ویروس کرونا (بیماری کووید-19) یا در خانه بمانند که قادر به گذراندن امور معیشتی خود نخواهند بود یا زندگی خود را به خطر بیاندازند.

در برخی شعب آمازون اقلام بهداشتی مانند ژل بهداشتی دست و دستمال های ضدعفونی سهمیه بندی شده و برای همه کارکنان در درسترس نیست.

اما ماجرا آن جا تکان دهنده می شود که نشریه آمریکایی فوربز گزارش داد تست کرونای کارکنان آمازون در 10 انبار آمریکا مثبت بوده است.

این به این معناست که میلیون‌ها نفر آمریکایی که از فروشگاه اینترنتی آمازون هم خرید کرده‌اند احتمالا در خطر ابتلا به کرونا هستند.

شمار کلی مبتلایان در آمریکا از 75 هزار نفر عبور کرده و 1143 نفر جان خود را از دست داده اند.

ایجاد سردخانه‌های موقت در آمریکا برای کشته شدگان کرونا + تصاویرظریف: آیا آمریکا به دنبال یک «همه‌گیری بی‌پایان» است؟ارتش آمریکا ارائه اطلاعات دقیق درباره مبتلایان به کرونا را متوقف کرد600 کارمند وزارت دفاع آمریکا به کرونا مبتلا شدند

انتهای پیام/

R36447/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا اخبار آمریکا فروشگاه اینترنتی آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)