Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین محمدپور رئیس پلیس‌راه استان گیلان با اشاره به اعمال محدودیت در ورودی‌های استان گیلان اظهار کرد: بنابر دستور پلیس‌راه استان گیلان از دیشب در ورودی چابکسر محدودیت عبور و مرور را اجرا کرده و از امشب هم در دیگر ورودی‌های استان به‌مانند آستارا و لوشان این محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان جزئیات اعمال محدودیت‌های شدید در ورودی‌های استان گیلان گفت: از امشب اجازه ورود هیچ خودرو با پلاک غیربومی به استان گیلان داده نمی‌شود و چنانچه خودرو‌ها به گیلان سفر کنند از ورود آنان جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با اذعان به اینکه ورودی شهر‌های گیلان هم تحت کنترل است، تصریح کرد: کنترل ورودی شهر‌ها بر عهده راهنمایی رانندگی است، ولی بر اساس آخرین اطلاعات اگر خودرو‌ها به شهر‌هایی که ساکن نیستند سفر کنند، اجازه ندارند وارد شهر شوند، اگر غیرقانونی وارد شهر شوند، خودرو تا یک ماه توقیف و جریمه ۵۰۰ هزارتومانی در نظر گرفته می‌شود.

محمد پور با درخواست از مردم در خصوص عدم سفر به گیلان و دیگر استان‌های کشور بیان کرد: محدودیت اعمال‌شده در ورودی گیلان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد لذا از مسافران درخواست دارم هر چه سریع‌تر این استان را ترک کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه محدودیت ترافیکی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان گرانفروشی خودرو

بهرامعلی میرزایی رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده گرانفروشی فروش خودروی به خریدار در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به گزارش و نظریه کارشناسی اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر پرداخت ۱۴۶ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری با کارشناسی شکایت شاکی با موضوع گرانفروشی، گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است