Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخشی از این اطلاعیه مشترک که پنجشنبه شب در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان قرار گرفت، خطاب به مردم استان آمده است؛ اکنون که ویروس کرونا تمام مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به یک معضل جهانی تبدیل شده است، خروج از این وضعیت بحرانی نیازمند وحدت و همدلی همه مردم با مسئولان و تغییر رفتارهای اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اطلاعیه می‌افزاید؛ از آنجایی که بنا به توصیه تمامی پزشکان، خانه امن‌ترین جای ممکن برای پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کرونا است و همچنین اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کشور، لازم است مردم گلستان به این توصیه‌ها عمل نموده و با ماندن در خانه به ریشه‌کن شدن بیماری کمک کنند.
امام جمعه گرگان و استاندار گلستان ضمن تقدیر از کادر درمانی استان بخاطر آنچه که تلاش‌ فراوان و خستگی‌ناپذیری برای درمان بیماران نامیده اند، از خیران استان هم برای تامین مایحتاج پزشکی بیماران و نیازهای مردم تشکر کرده و مردم را در خانه ماندن توصیه و تاکید کردند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است؛ امیدواریم با یاری خداوند متعال، همکاری مردم، تدابیر اتخاذ شده مسوولان و تلاش کادر درمانی هرچه زودتر از این بیماری رهایی یافته و صحت و سلامت نصیب همه مردم خصوصا هم استانی های عزیز گلستان شود.

مطابق آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی گرگان ۱۵۶ نفر در استان گلستان به علت ابتلای کرونا فوت کردند.

در لحظه انتشار این خبر و با تشدید اقدامات دستگاههای اجرایی مرتبط گلستان و دخالت پلیس؛ خروج و ورود افراد از - به استان بجز موارد خاص ممنوع اعلام شد.  

استان گلستان حدود ۱.۹ میلون نفر جمعیت در سطح ۱۴ شهرستان دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان گلستان جمهوری اسلامی دانشگاه علوم پزشکی فوت ولی فقیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار

مهدی عسگری درباره ضرورت تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار، گفت: ریشه‌ بسیاری از مشکلات کلانشهرها، تراکم جمعیت در یک جغرافیای محدود است، روندی که در صورت تداوم، چالش‌های مزمن اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی و فرهنگی را تشدید و تاب‌آوری را متلاشی خواهد کرد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد با افزایش طبقات آپارتمان‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری افزایش می‌یابد، ادامه داد: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است.

وی اضافه کرد: مصوبه اخیر مجلس در برنامه هفتم مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی مساحت سکونتگاهی کشور، تکلیفی است که باید با نظارت مجلس و اهتمام دولت، با جدیت دنبال شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: این پیشنهاد که در کمیته احیاء اراضی آماده و به تصویب مجلس رسید، بستر قانونی برای توزیع متوازن جمعیت در کشور، مبتنی بر آمایش سرزمین و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه را فراهم کرده است.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور