Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی از مردم استان خواستند تا همچنان خانه را بهترین و امن ترین مکان برای دوری از ابتلا به بیماری کرونا انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، در پیام مشترک آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان و «هادی حق شناس» استاندار گلستان آمده است:

 

مردم فهیم و مسئولیت پذیر استان گلستان

اکنون که ویروس کرونا تمامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به یک معضل جهانی تبدیل شده است، خروج از این وضعیت بحرانی نیازمند وحدت و همدلی همه  مردم با مسئولان و تغییر رفتارهای اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از آنجایی که بنا به توصیه تمامی پزشکان، خانه امن ترین جای ممکن برای پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کروناست و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کشور، لازم است مردم استان به این توصیه ها عمل نموده و با ماندن در خانه به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنند.

 

اینجانبان با تقدیر از کادر درمانی استان که در این مدت تلاش های فراوان و خستگی ناپذیری برای درمان بیماران داشته اند و همچنین خیران استان برای تامین مایحتاج پزشکی بیماران و مردم شریفی که تاکنون به توصیه های پزشکان و مسئولان به در خانه ماندن توجه کردند، از همه هم استانی های فهیم و مسئولیت پذیر دعوت به عمل می آید تا همچنان خانه را بهترین و امن ترین مکان برای دوری از این بیماری انتخاب نمایند و جان خود و عزیزان خود را با تهدید مواجه نکنند.

 

امیدواریم با یاری خداوند متعال، همکاری مردم، تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان و تلاش کادر درمانی هرچه زودتر از شر این بیماری رهایی یافته و صحت و سلامت نصیب همه مردم خصوصا هم استانی های عزیز گلستان گردد.

 

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماندن در خانه ویروس کرونا پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گلستان استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

فرزانه فصیحی بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران به رقابت‌های لیگ الماس دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله سوم رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس در سال 2024 (دایموند لیگ) قرار است روز 10 مِی (21 اردیبهشت) در شهر دوحه پایتخت کشور قطر برگزار شود.

این رویداد یکی از بزرگترین مسابقات در رشته دوومیدانی محسوب می‌شود و ورزشکاران مطرح دنیا از سوی مسئولان برگزاری به آن دعوت می‌شوند.

بر همین اساس، مسئولان برگزاری لیگ الماس از فرزانه فصیحی بانوی دونده سرعت کشورمان دعوت کردند که در مسابقات دوحه حضور داشته باشد و در این رقابت‌ها شرکت کند.

فصیحی که سابقه کسب مدال نقره در دوی 100 متر قهرمانی آسیا و همچنین 2 مدال طلا در رقابت‌های داخل سالن آسیا را در کارنامه دارد، اولین بانوی دوومیدانی ایران است که فرصت حضور در لیگ الماس را پیدا کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور