Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایالت نیویورک آمریکا می‌گوید پرسنل بیمارستانی این ایالت تنها برای کوتاه‌مدت از تجهیزات محافظتی برخوردارند اما در درازمدت دچار کمبود هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اندرو کومو»، فرماندار ایالت نیویورک آمریکا می‌گوید که تحت هرگونه سناریوی واقع‌گرایانه، بیمارستان‌های دولتی این ایالت مملو از بیماران خواهد بود و مقامات در حال ایجاد ظرفیت برای مواجهه با تقاضای رو به افزایش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشی که تی‌آرتی بامداد جمعه منتشر کرده، نیاز به تخت‌های بیمارستانی و دستگاه‌های تنفسی جدی است. نیویورک بین روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه صد مرگ دیگر بر اثر کرونا و 6448 ابتلای جدید گزارش کرده است.

به گفته این مقام ایالتی، از آنجا که تعداد زیادی از افراد برای مدت طولانی در حال استفاده از  دستگاه‌های تنفسی به سر می‌برند، کارشناسان انتظار دارند که تعداد فوتی‌ها افزایش یابد.

کومو می‌گوید که هدف رساندن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی از 53 هزار به 140 هزار است و مقامات در حال مشخص کردن مکان‌های جدید برای ایجاد تسهیلات موقتی هستند.

وی تعداد دستگاه‌های تنفس مورد نیاز را بسیار زیاد توصیف کرده و گفته است که در حال حاضر ذخایری از این دستگاه‌ها در دسترس نیست.

کومو در خصوص تصاویری که از پرسنل بیمارستانی نیویورک منتشر شده که در آنها این پرسنل از کیسه‌های زباله به جای پوشش‌های لازم استفاده کرده‌اند، گفت: تجهیزات محافظتی در انبارها برای نیازهای فوری وجود دارند اما برای درازمدت نه.

وی همچنین از طرح 2 تریلیون دلاری سنا برای مقابله با کرونا انتقاد کرده و گفته این طرح کمک لازم را برای ایالت‌ها فراهم نمی‌کند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا نیویورک کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان