Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@02:39:00 GMT

صفر تا صد مشخصات فنی و تجهیزات رنو کولیوس

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۱۷۹۰

صفر تا صد مشخصات فنی و تجهیزات رنو کولیوس

خبرگزاری میزان- در این گزارش به بررسی کامل مشخصات فنی و تجهیزات رنو کولیوس خواهیم پرداخت. تاریخ انتشار: 05:15 - 08 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۳۶۴

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، اولین نسل از رنو کولیوس توسط مهندسین رنو طراحی و با همکاری شریک تجاری این شرکت یعنی نیسان ژاپن توسعه داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو شاسی بلند ساخت شرکت فرانسوی رنو است و در ابتدا به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودروی ژنو در سال ۲۰۰۰ و پس از آن در نمایشگاه خودروی پاریس در سال ۲۰۰۶ رونمایی شد.

حجم موتور این خودرو ۲۴۸۸ سی سی بوده و از موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه بهره می‌برد.

این خودرو ۴۵۲۰ میلیمتر طول، ۱۸۵۵ میلیمتر عرض و ۱۶۹۵ میلیمتر ارتفاع داشته و فاصله بین دو محور آن ۲۶۹۰ میلیمتر بود.

این محصول شرکت رنو به صورت دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل به بازار عرضه شده است که در مدل‌های دو دیفرانسیل راننده می‌تواند حالت انتقال قدرت بین چرخ‌ها را انتخاب کند.


رنو کولیوس در مدل‌های Life، Zen، Intens و Initiale Paris به فروش می‌رسد و امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی، سیستم R-link ۲ رنو، پارک خودکار، سیستم ترمز اضطراری، دستیار شروع به حرکت در سربالایی، هشدار نقاط کور راننده و کروز کنترل انطباقی را شامل می‌شود.

از دیگر امکانات این خودرو فرانسوی می‌توان به استارت دکمه‌ای بدون کلید، نورپردازی داخل کابین، سیستم تهویه هوای دوگانه، سانروف پانورامیک، سیستم گرم‌کن تهویه صندلی‌های جلو، بازکن خودکار درِ عقب خودرو با استفاده از سنسور، سیستم صوتی Bose به همراه ۱۲ اسپیکر و پورت USB، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژ آلومینیوم، دستگیره‌ها و تریم خارجی شیشه‌ها از نوع کرومی و آنتن بال‌کوسه‌ای اشاره کرد.

صندلی‌های عقب خودرو قابلیت تا شدن و افزایش فضای بار خودرو را دارا هستند و نسل دوم رنو کولیوس موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی شده است.

یکی از تکنولوژی‌های رنو کولیوس سیستم کمکی پارک یا Easy Park Assist است که این سیستم به کمک رادار‌ها و حسگر‌های تعبیه شده بر روی خودرو فضای در دسترس برای پارک کردن خودرو را اندازه گیری و پس از حصول نتیجه آن را به راننده اطلاع می‌دهد.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد مشخصات فنی و تجهیزات تویوتا راوفور

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو اخبار اقتصادی خودروسازان رنو کولیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم) تصادف پسر رونالدو با خودرو به همراه دوستش (فیلم) تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است