Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا از هرمزگان، فرماندار قشم گفت: سیاست‌های اعلام شدذه مبنی بر ممنوعیت  ورود غیر قشموندان به شهرستان نیز همچنان اعمال می‌شود.

علیرضا نصری افزود: برای ورود ساکنان قشم به جزیره، شرایطی در نظر گرفته شده است که ازسوی شبکه بهداشت و درمان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شناسایی ساکنان قشم با استناد به کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو و کارت شهروندی سازمان منطقه آزاد انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا در قشم تصریح کرد: با توجه به تصمیمات مسئولان کشور، مسافران و گردشگرانی که هم اکنون در جزیره حضور دارند، هرچه سریع‌تر نسبت به خروج از شهرستان اقدام کنند.

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در قشم

وی افزود: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف تعطیلی اجتماعات، لغو ترددهای غیرضروری، کاهش تماس و قطع زنجیره انتقال بیماری، اجرا می‌شود.

نصری ادامه داد: توقیف خودرو، جریمه نقدی، اخذ هزینه‌های جانبی، پلمب مکان‌های غیرضروری که با وجود تذکر و هشدار مبادرت به فعالیت نمودند، از جمله اقداماتی است که در این طرح انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از هشتم تا ۲۰ فروردین تنها خودروهای امدادی، درمانی، پلیس، حمل بار و احتیاج‌های عمومی و سوخت مجوز عبور خواهند داشت.

فرماندار قشم از مردم خواست از ترددهای غیرضروری درون شهرستان نیز خودداری کنند و  سلامت خود و اطرافیان را مهم‌ترین اولویت قرار دهند.

کد خبر 495765 برچسب‌ها حمل و نقل كرونا در ايران استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل كرونا در ايران استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد:شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد:همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران