Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@20:05:49 GMT

«خزر» و افزایش سرمایه ۶۰ درصدی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۲۳۵۶

«خزر» و افزایش سرمایه ۶۰ درصدی

شرکت «فنر سازی زر» قصد دارد مجموع سرمایه خود را ۶۰ درصد افزایش دهد.

 

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، «خزر» قصد دارد مجموع سرمایه خود را افزایش داد.

این افزایش ۶۰ درصدی معادل با ۷۹۹ میلیارد ریال بوده است و وصول مطالبات و آورده‌های نقدی تامین کننده این افزایش سرمایه می‌باشد.

لازم‌به ذکر است که در صورت موافق سازمان بورس و همچنین تصویب آن در مجمع عمومی شرکت قابل تغییر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تاپ کدال افزایش سرمایه بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، آئین بهره‌برداری از سومین زمین چمن طبیعی مدرسه فوتبال مصطفوی در باشگاه شرکت نفت اصفهان عصر دوشنبه با حضور نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران شرکت نفت، هنرجویان و بازیکنان این مدرسه و خانواده‌های آنان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حامد یزدیان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص نیاز استان به افزایش سرانه و فضاهای ورزشی، اظهار داشت: یکی از راه‌کارهای افزایش سرانه ورزشی این است که مردم را باید درگیر ورزش کرده و سرمایه‌های خُرد آنان را نیز وارد فضاهای ورزشی کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از دستگاه‌های دولتی ما، زمین‌های چمن یا امکانات ورزشی دارند که طی سال‌های پیش مختص کارمندان آنان بوده و اکنون بلااستفاده است یا در برخی روزها استفاده نمی‌شود؛ این فضاها را باید به کمک ورزش استان آورد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه گذاری در زیرساخت ورزشی سرمایه زیادی نیاز دارد، افزود: لازم است که هم امکانات دولتی و هم داشته‌های مردمی در راستای توسعه ورزش استان به میدان بیاید زیرا این مهم بر شادی و نشاط و سلامتی جامعه مؤثر است.

همچنین محمدسعید مصطفوی مدیرعامل مدرسه فوتبال مصطفوی نیز در گفت‌وگو با مهر با اشاره به بهره برداری رسمی از سومین زمین چمن طبیعی این آکادمی‌، اظهار داشت: این مدرسه فوتبال دو زبانه که از سال ۱۳۹۷ تأسیس شده هم اینک دارای ۵۰۰ بازیکن در رده سنی پنج تا ۱۵ سال است و ۳۲ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

وی ابراز داشت: پس از سال‌ها عدم فعالیت در زمین چمن شرکت نفت در اصفهان، این فضای ورزشی با حمایت و همکاری مدیران شرکت در اختیار مدرسه فوتبال مصطفوی قرار گرفت و منجر به احیای دوباره این زمین چمن شد.

به گزارش مهر، در این مراسم که با حضور نماینده منتخب مردم و شماری از مدیران شرکت نفت اصفهان برگزار شد، از اپلیکیشن مدرسه فوتبال مصطفوی نیز رونمایی شد.

کد خبر 6098728

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن