Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:53:39 GMT

پایش مراکز عرضه انواع گوشت در قروه

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۲۳۷۷

پایش مراکز عرضه انواع گوشت در قروه

رئیس شبکه دامپزشکی قروه گفت: از اجرای طرح پایش مراکز عرضه انواع گوشت در قروه خبر داد.

حسین پروایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: با پایش و نظارت‌های شبکه دامپزشکی شهرستان قروه یک واحد قصابی در ناحیه منفصل شهری قلعه با کشتار غیرمجاز دام اقدام به فروش گوشت قرمز در بازار کرده بود که با دستور مقام قضایی این واحد صنفی پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت: این واحد قصابی با جعل مهر کشتارگاه دام،گوشت قرمز غیربهداشتی عرضه می‌کرد که از سال گذشته دو بار پلمپ شده و پرونده تخلف آن توسط مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

پروایی اذعان داشت: در یک هفته اخیر ۳۱۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از بازار قروه ضبط و معدوم‌سازی شد.

وی در ادامه افزود: به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا طرح نظارت بر واحدهای کشتار مرغ در واحدهای صنفی در دستور کار شبکه دامپزشکی قروه قرار گرفته است که به زودی اجرا خواهد شد.

رئیس شبکه دامپزشکی قروه از مصرف‌کنندگان انواع گوشت مرغ، ماهی و دام خواست برای حفظ سلامت غذایی و کاهش شیوع بیماری‌های مختلف این نوع پروتئین‌ها را از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: پایش گوشت قروه بازار شبکه دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه