Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منتخب مردم دشتستان در مجلس یازدهم گفت: جهش تولید منجر به حل مشکلات اساسی اقتصادی از جمله بیکاری و فقر و سبب بالا رفتن سطح رفاه مردم و افزایش قدرت خرید آنان می‌شود. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان با تبریک سال جدید و با تاکید بر توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه و پرهیز از مسافرت زمینه شکست ویروس کرونا را در جامعه فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد:برای جهش تولید باید مشکلات تولیدکنندگان داخلی نظیر نوسانات ارزی، مشکلات و فساد اداری، نقدینگی و دیگر مطالبات فعالان اقتصادی را حل کرد.

منتخب مردم دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نقش مهم جهش تولید در حل مشکلات اشتغال پرداخت و بیان کرد:جهش تولید منجر به حل مشکلات اساسی اقتصادی از جمله بیکاری و فقر و سبب بالا رفتن سطح رفاه مردم و افزایش قدرت خرید آنان می‌شود.

رضایی با بیان اینکه تولید کنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارند تاکید کرد: در حال حاضر در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و تولیدکنندگان، مبارزان خط مقدم این جنگ محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای جهش تولید نیاز به فرهنگ سازی است افزود: همه مردم باید استفاده از کالای داخلی را در اولویت قرار دهند و  دولت و مجموعه‌های عمومی نیز باید نخستین مشتری کالاهای ایرانی باشند.

منتخب مردم دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جلوگیری از خام‌فروشی خاطر نشان کرد: راه حل اصلی مسئله تحریم‌های ضدایرانی غرب، افزایش و جهش تولیدات غیرنفتی کشور و جلوگیری از خام فروشی با تکیه بر توان داخلی و اتکا به جوانان متخصص کشور است.

رضایی با اشاره به اینکه باید مشکلات تولیدکنندگان با همکاری دولت و مجلس برطرف شودگفت: یکی از کارهای ضروری، اجرای قانون رفع موانع تولید توسط دولت و با نظارت مجلس است.

وی، پرداخت بدهی دولت به تولیدکنندگان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد:بسیاری از تولیدکنندگان از دولت طلبکار هستند و دولت باید بدهی خود را به آنها بپردازد.

منتخب مردم دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که منابع بانکی باید در خدمت تولید باشد افزود: وقتی منابع بانکی صرف خرید زمین و ساخت پاساژ می‌شود، ضمن اینکه مشکل تولید را افزایش می‌دهد قیمت زمین و مسکن بالاتر می‌رود.

رضایی یکی از فرصت‌های ناشی از تحریم برای کشور،را خروج برندهای خارجی از ایران دانست و تصریح کرد: در این شرایط باید با تقویت تولید، ضمن تامین نیاز کشور، جای خالی برندهای فرصت طلب خارجی را پر کرد.

از رونق تولید تا جهش تولیدنماینده گناباد در مجلس: تامین امنیت سرمایه‌گذاری شرط مهم تحقق «جهش تولید» استمنتخب مردم شیروان در مجلس یازدهم: همه اقشار مردم در کنار حاکمیت باید برای تحقق "جهش تولید" کمک کنند

وی خرید کالاهای ایرانی از سوی دستگاه‌های اجرایی و دولتی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: لازم است کالاهای داخلی که مشابه خارجی دارند، در اولویت خرید دستگاه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منتخب مردم دشتستان حل مشکلات جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند

رئیس جمهور با بیان اینکه در آغاز فعالیت دولت رفع ناترازی‌ها و مشکلات کشور از جمله تنش‌های‌ آبی، ناترازی برق، مشکلات اشتغال و مسکن، تورم، کسری بودجه و بهبود وضعیت اقتصادی زندگی مردم را در محور برنامه‌های خود قرار دادیم، گفت: امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در اجتماع مردم مناطق جنوب غربی تهران، در صحن امام‌زاده حسن (ع) با گرامیداشت یاد شهیدان و ادای احترام به خانواده معظم شهدا تصریح کرد: مردم عزیز این مناطق در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و یار انقلاب، امام و رهبری بودند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همواره به دنبال فرصتی بودم تا در جمع باصفا و نورانی مردمان سخت‌کوش و متدین این منطقه حضور یابم، افزود: بنای دولت اداره امور بر مبنای عمل به دستورات الهی در همه عرصه‌های زندگی، اجرای عدالت با تکیه بر امکانات داخلی و بر مبنای سند آمایش سرزمینی است. بر همین اساس در آغاز به کار دولت رفع تنش آبی ۱۰ هزار روستا، ناترازی‌های گسترده برق، کاهش بیکاری و رفع مشکل اشتغال و رفع دغدغه مردم درباره مسکن را مبنای کار خود قرار دادیم و امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده‌اند.

رئیسی همچنین با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم با استفاده از ظرفیت‌های متنوع کشور شرایط اقتصادی زندگی مردم را بهبود بخشیم، اظهار داشت: بنای بنده این نیست که بگویم دولت چه وضعیتی را تحویل گرفت و در گذشته وضعیت چگونه بوده است، اما فقط در یک مورد دولت را با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه تحویل گرفتیم که این کسری بودجه یکی از اصل‌ترین دلایل ایجاد تورم است، اما بدون استقراض از بانک مرکزی یا چاپ پول با تولید و ایجاد منابع و درآمدهای جدید هم این کسری را رفع کردیم و هم توانستیم روند تورم را کاهشی کنیم.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 747977

دیگر خبرها

  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو