Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:45:00 GMT

بازیگر آمریکایی بر اثر کرونا درگذشت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۲۷۳۳

بازیگر آمریکایی بر اثر کرونا درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پیپل، مارک بلوم که بازیگر شماری از نقش‌های مطرح روی پرده و صحنه‌های آمریکا بود، در ۶۹ سالگی برای ابتلا به کرونا درگذشت.

بلوم یکی از حداقل ۱۰۶۹ بیماری است که در آمریکا به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست داده‌اند.

وی که در نیوجرسی متولد شده بود کار بازیگری‌اش را با تئاتر شروع کرد و سال ۱۹۷۷ برای نخستین بار در برادوی با نمایش «تاجر» روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نهایت به سمت پرده بزرگ کشیده شد و نقش‌های قابل توجهی چون بازی در «جستجوی ناامیدانه سوزان» و فیلم «کروکودیل داندی» در سال ۱۹۸۶ را انجام داد.

وی در تلویزیون نیز نقش‌آفرینی کرد و در طول سه دهه در برنامه‌های مختلفی ظاهر شد که «جایی»، «میامی وایس»، «بال‌ها»، «فریزر»، «سوپرانوها»، «جناح غربی» «نظم و قانون»، «همسر خوب»، «لیست سیاه» و «مردم پیچیده» از جمله آنها هستند.

با این حال بلوم هرگز تئاتر را رها نکرد و بر صحنه تئاترهای نیویورک همواره ظاهر می‌شد. او در برادوی ۹ بار روی صحنه رفت که «گمشده در یونکرز» در سال ۱۹۹۱، «فارغ التحصیل» در سال ۲۰۰۲، «۱۲ مرد خشن» در سال ۲۰۰۴ و بازی در دو نمایش از گور ویدال در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۲ از جمله آنهاست. او آخرین بار سال ۲۰۱۳ در برادوی در نمایشی با عنوان «احزاب سرهم بندی شده» روی صحنه رفته بود.

وی در نمایش‌های بیرون از برادوی نیز در ۲۶ نمایش بازی کرده بود.

با انتشار خبر درگذشت وی دیروز پنجشنبه بسیاری از همکاران و هم‌بازی‌های وی در سوگ او نوشتند که نمایشنامه‌نویسان هورایزنز و خانه تئاتر بیرون برادوی از جمله آنها بودند.

کد خبر 4886930

منبع: مهر

کلیدواژه: درگذشت چهره ها ویروس کرونا قربانیان کرونا بازیگر تئاتر ویروس کرونا تئاتر ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی نوروز فیلم تئاتر برنامه رادیویی فیلم بازی در نوروز 99 موسیقی ایرانی موسیقی پاپ شبکه نسیم رادیو تعطیلی سینماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «دوازده سی‌وشش» به نویسندگی و کارگردانی امید دانشوران و تهیه‌کنندگی کوروش شاهونه کاری از کمپانی تئاتر جوانان است که از 25 اردیبهشت 1403، ساعت 18:15 در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. 

زهره محمدی، امیر نصیری و امید دانشوران به‌عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. آیدا عارفی، محمدرضا فدایی، مهسان یحیی پور نیز بازیگران سیاه‌پوش این نمایش هستند.

نمایش «دوازده سی‌وشش» سال گذشته در جشنواره «هم آغاز» تئاتر شهر شرکت کرده بود و توانست جایزه دوم کارگردانی و سوم طراحی صحنه را از آن خود کند.

داستان این نمایش درباره لکه سیاهی است که در سازمان سفید کننده پیدا می‌شود و …

امید دانشوران (طراح صحنه و لباس)، شیدا آذرپور (طراح  صدا)، لعیا شمس‌الدینی (نور)، امید دانشوران (طراح گرافیک)، سعید راسخی پور (ساخت آنونس)، آیدا عارفی (دستیار کارگردان)، هومن مظهری (مجری طرح)، علیرضا ربانی زاده (برنامه‌ریز)، مجتبی راوش (مشاور کارگردان)، سعید راسخی پور (مدیر تبلیغات)، مهسان یحیی پور (مدیریت صحنه)، سعید مشی، امیر عباسی، ساسان سبک‌روح (دستیار صحنه)، حمید تن، محمد غفاری (عوامل فنی)، محمدرضا فدایی، لعیا شمس‌الدینی، آیدا عارفی (گروه صحنه) و علی کیهانی (روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است