Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده سپاه بروجرد گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ۱۲۰ گروه جهادی به صورت مستمر عملیات گندزدایی، ضدعفونی و غربالگری را در مناطق مختلف این شهرستان انجام می‌دهند.

سرهنگ مجید سوری افزود: از این تعداد ۶۸ گروه جهادی برای ضدعفونی کردن معابر و روستا‌ها و مابقی در راستای طرح ملی غربالگری با همکاری شهرداری ها، بخشداری و شبکه بهداشت و درمان به طورر مستمر فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: علاوه بر ضد عفونی و گندزدایی مکان‌های عمومی و مناطق پرتردد، ۲ کارگاه تولید ماسک نیز به توسط بسیجیان راه اندازی شده که روزانه هزار و ۵۰۰ عدد ماسک را تولید می‌کنند.
او گفت: این کارگاه‌ها با همت ۳۰ نیروی بسیجی تاکنون بیش از ۲۰ هزار ماسک تولید نموده اند که با توجه به نیاز مردم به ماسک این تولید تا ۶۰ هزار ماسک نیز افزایش خواهد یافت.

او  توزیع سه هزار بسته اقلام بهداشتی در مناطق محروم با هدف جلوگیری از شیوع کرونا و توزیع سه هزارو ۵۰۰ بسته‌های مواد غذایی در بین محرومان و کنترل ورودی روستا‌ها را از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی در راستای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد.

او  عنوان کرد: همچنین روزانه در درمانگاه سپاه "اعتماد" بروجرد نیز روزانه اقلام بهداشتی شامل ژل ضدعفونی کننده، الکل و ماسک نیز بین مردم توزیع می‌شود.

تا هفتم فروردین ماه تعداد مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در لرستان به ترتیب ۵۹۲ و ۴۰ نفر بوده است.

انتهای پیام /ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران بروجرد کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به این فرمایش امام راحل که قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی نداشتن مسکن مشکل اساسی مردم به شمار می‌رفت، گفت: امام راحل امید داشتند دولت‌های آتی مشکل مسکن را حل کنند، هر چند وضعیت مسکن قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و قبل از انقلاب بخش بزرگی از شهرها را حلبی آبادی‌ها تشکیل می‌داد اما امروز مستأجران هم مسکن مناسبی دارند و بد مسکنی چندان زیاد نیست.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به مهاجرت مردم از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ گفت: عزم دولت سیزدهم حل مشکلات بخشی از مردم در حوزه مسکن است.

روحانی‌نژاد تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خانه دار کردن مردم، در بازسازی حوادث بعد از زلزله و سیل، گام‌های بلندی برداشته است و دلیل آن هم وجود گروه‌های جهادی است که در حوادث جزو اولین گروه‌ها هستند که در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت خانه‌های جدید تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت این گروه‌های جهادی برای نوسازی مسکن استفاده کرد، گفت: دولت سیزدهم توجه بسیاری برای حل مشکل مسکن دارد و وزیر راه و شهرسازی نیز تمرکز خود را بر این موضوع گذاشته است.

روحانی نژاد اظهار کرد: زمین رایگان برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن برای اقشار کم درآمد در این دولت تخصیص یافته است. امیدواریم در سال‌جاری با تخصیص زمین برای ۵۰ هزار واحد مسکونی دیگر دولت سیزدهم به دوران طلایی ساخت مسکن کم درآمدها تبدیل شود.

کد خبر 6098549 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر