Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:55:46 GMT

نرم افزاری که به کمک پرستاران شاغل در بخش های کرونا می آید

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۳۴۰۶

نرم افزاری که به کمک پرستاران شاغل در بخش های کرونا می آید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، بیمارستانی در ایرلند با استفاده از نرم افزاری نوآورانه سعی دارد وقت آزاد بیشتری برای پرستاران فراهم کند تا آنها بتوانند در بحبوحه شیوع ویروس کرونا وقت بیشتری را صرف بیماران کنند.

بیمارستان دانشگاه «مستر میزریکوردیا» در دوبلین از نرم افزاری برای تسریع در انجام فرآیندهای اداری و رایانشی استفاده می کند که به طور معمول پرستاران این فرایندها را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این منظور توسعه دهندگان نرم افزار در UniPath سیستمی را ابداع کرده اند که فرایند های کند در سیستم های خدمات درمانی را تسریع می کند. به این ترتیب پرستاران می توانند تا ۵۰ درصد زمان بیشتری صرف بیماران کنند.

علاوه بر آن، فناوری جدید فرایندهای تحلیل و بررسی نتایج ابتلا به ویروس کووید ۱۹ را برای بیماریان و سازمان های مختلف در سراسر جهان تسریع می کند.

به گفته مدیر بخش پرستاری، کنترل و جلوگیری از عفونت در این بیمارستان، روزانه ۳۰ درصد از وقت پرستاران صرف فعالیت های اداری می شود.

کد خبر 4886986 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: نرم افزار جدید ویروس کرونا بیمارستان ایرلند ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان اینترنت ایالات متحده آمریکا ماهواره فناوری فضایی فناوری نانو محمد جواد آذری جهرمی واکسن آزمایشگاه گوگل تولید تحقیقات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد