Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از توزیع غذای متبرک حرم رضوی در تمامی بیمارستان‌های درگیر بیماری کرونا در کشور خبر داد. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

محمدحسین استادآقا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به انواع خدمات بنیاد کرامت رضوی در کمک به روند درمان بیماران کرونایی کشور اظهار داشت: توزیع غذای متبرک حضرت رضا(ع) در همه بیمارستان‌های درگیر کرونای کشور و نیز اهدای بسته‌های متبرک به کادر درمانی در طرحی با عنوان «نسیم مهر رضوی» از چند روز گذشته در استان‎های اصفهان، مرکزی، چهار محال و بختیاری و تهران آغاز شده و در پایتخت به دلیل تعدد بیمارستان‌های درگیر بیماری به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این طرح در استان قم اجرا می‌شود و استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه ظرف دو روز آینده در مسیر اجرای این برنامه هستند.   

سامانه «32020» حرم رضوی به سؤالات و شبهات دینی پاسخ می‌دهدتحویل سال نو با طعم زیارت در خیابان‌های اطراف حرم رضویتولیت آستان قدس از زائران و مجاوران امام رضا(ع) به‌دلیل بستن درب‌های حرم رضوی عذرخواهی کرد

استادآقا به دیگر خدمات ارائه شده در این مدت اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی که مشغول ضدعفونی و گندزدایی بیمارستان‌ها، پمپ بنزین‌ها، معابر و... هستند، برای تهیه ماسک و گان دچار کمبود شده بودند که نسبت به تهیه ماسک از مسیر تولیدی‌ها و استریل لوازم وارد عمل شده‌ایم. 

وی همچنین در زمینه نحوه ارتباط گرفتن و حمایت از گروه‌های جهادی فعال در 11 استان کشور، اظهار کرد: با گروه‌های جهادی استان‌های البرز، اصفهان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی، آذربایجان شرقی، یزد و خراسان رضوی ارتباط گرفته‌ایم، ‌آنها را ارزیابی کرده و ضمن حمایت مادی، نسبت به تامین مواد و لوازم بهداشتی مورد نیاز آنها اقدام کرده‌ایم.  

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، موضوع تغسیل بیماران فوت شده را یکی از محورهای مورد توجه این بنیاد معرفی و در این رابطه توضیح داد: جلسات متعددی با طلاب حوزه‌های علمیه ترتیب داده شد و گروهی 200 نفره از طلاب خواهر و برادر حوزه‌ علمیه تهران سازماندهی شده‌اند و طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان امر، کار تغسیل و امورات شرعی بیماران درگذشته را انجام دهند.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان های درگیر حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور

رئیس بنیاد ملی نخبگان در پیامی درگذشت ناباورانه سید اسماعیل نصراللهی نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در پیامی درگذشت ناباورانه سید اسماعیل نصراللهی نخبه‌ علمی کشور همراه با پدرش دکتر سیداحمد نصراللهی را تسلیت گفت.



به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر هجرت ناباورانه نخبه علمی، سید اسماعیل  نصراللهی همراه با پدر گرامی‌اش دکتر سید احمد نصراللهی از دنیای فانی به سرای باقی که در اخبار آمده بود، همه ما را متاسف و متأثر کرد.

وقتی در مهر ماه سال گذشته در همایش ملی نخبگان، جشن موفقیت او را در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی را برگزار کردیم، هرگز در اندیشه هجران او به این زودی نبودیم.

این نخبه سفر کرده تبلور اراده انسان در کره خاکی بود که با آن همه محرومیت در سلامت جسمی و با حمایت و هدایت والدین بخصوص مادر بزرگوارش همه نشدنی‌ها برای یک فرد معلول را شدنی کرد.

خدایش، او و پدر عزیزش را بیامرزد و در بهشت جاوید سرایشان دهد. از خداوند منان برای مادر داغدیده و سخت اراده او شفای عاجل و صبر جمیل را مسئلت دارم.»

به گزارش ایسنا، دکتر سید احمد نصرالهی، جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری و مسمومیت گاز منوکسید کربن دار فانی را وداع گفتند.

سرویس علم و فناوری ایسنا این ضایعه را به جامعه علمی کشور و بازماندگان تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور