Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:17:58 GMT

بوستان‌های شهر دماوند تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۳۸۵۷

بوستان‌های شهر دماوند تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

عباس صفری روز جمعه با اعلام این خبر به ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده برای قطع این زنجیره و شکست آن، درب ورود تمامی بوستان‌های شهر دماوند از امروز تا اطلاع ثانوی بسته خواهد شد و با همکاری نیروی انتظامی و نگهبانان پارک ها از ورود شهروندان ممانعت می‌ شود.

این  مسئول با بیان اینکه در شهر دماوند ۳۶ بوستان کوچک و بزرگ وجود دارد، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا از انجام فعالیت‌های خارج از منزل و حضور در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر خودداری کرده و همکاری لازم را با عوامل فضای سبز داشته باشند تا مشمول اعمال محدودیت های در نظر گرفته شده نگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با بیان اینکه شهرداری دماوند تمامی دستورالعمل ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را اجرا نموده است، بیان داشت: روند ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد، وسایل حمل و نقل عمومی و سایر اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر به صورت مستمر اجرا می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع این ویروس در کشور و به تبع آن در دماوند، مدیریت شهری دماوند در کنار شبکه بهداشت و کادر درمانی شهرستان قرار دارد و تجهیزات مورد نیاز شامل خرید لباس ایزوله جهت دفن اموات، لباس گان، گندزدایی مداوم مسیر و محوطه بیمارستان و تامین اعتبار جهت خرید سطل زباله عفونی برای بیمارستان را فراهم کرده است.

شهردار دماوند همچنین از مسافرین اسکان یافته در منطقه خواست تا باتوجه به شرایط پیشرو، نسبت به ترک شهر دماوند اقدام نموده تا مشمول اعمال محدودیت های در نظر گرفته شده نشوند.

این مسئول مهمترین عامل در جلوگیری از اپیدمی این ویروس را رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان دانست و گفت: از تمامی شهروندان فهیم دماوند می خواهیم تا خطر شیوع ویروس کرونا را جدی گرفته و ضمن توجه به توصیه کارشناسان و رعایت نکات بهداشتی فردی و عمومی، از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی گفت: از شهروندان می خواهیم در منازل خود بمانند و در روز طبعت به بوستان ها و پارک ها مراجعه نکنند و در کنار خانواده در منازل این روز را سپری کنند تا ان شاءالله این زنجیره قطع شود و شاهد شکست کرونا در کشور باشیم.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
به گفته مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور غربالگری شده اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می آید. مردم حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها شهرستان دماوند ویروس کرونا پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند ویروس کرونا شهرستان دماوند ویروس کرونا ویروس کرونا شهر دماوند بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری