Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و هادی حق شناس، استاندار گلستان در پیامی از مردم فهیم و مسئولیت پذیر استان خواستند تا همچنان خانه را بهترین و امن ترین مکان برای دوری از ابتلا به بیماری کرونا انتخاب کنند.

در متن پیام مشترک نورمفیدی و حق شناس خطاب به مردم فهیم و مسئولیت پذیر استان آمده است:

اکنون که ویروس کرونا تمامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به یک معضل جهانی تبدیل شده است، خروج از این وضعیت بحرانی نیازمند وحدت و همدلی همه مردم با مسئولان و تغییر رفتارهای اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که بنا به توصیه تمامی پزشکان، خانه امن ترین جای ممکن برای پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کروناست و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کشور، لازم است مردم استان به این توصیه ها عمل کرده و با ماندن در خانه به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنند.

اینجانبان با تقدیر از کادر درمانی استان که در این مدت تلاش های فراوان و خستگی ناپذیری برای درمان بیماران داشته اند و همچنین خیران استان برای تامین مایحتاج پزشکی بیماران و مردم شریفی که تاکنون به توصیه های پزشکان و مسئولان به در خانه ماندن توجه کردند، از همه هم استانی های فهیم و مسئولیت پذیر دعوت به عمل می آید تا همچنان خانه را بهترین و امن ترین مکان برای دوری از این بیماری انتخاب نمایند و جان خود و عزیزان خود را با تهدید مواجه نکنند.

امیدواریم با یاری خداوند متعال، همکاری مردم، تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان و تلاش کادر درمانی هرچه زودتر از شر این بیماری رهایی یافته و صحت و سلامت نصیب همه مردم خصوصاً هم استانی ها گلستان شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان گلستان درمان نماینده ولی فقیه ولی فقیه هادی حق شناس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار

مهدی عسگری درباره ضرورت تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار، گفت: ریشه‌ بسیاری از مشکلات کلانشهرها، تراکم جمعیت در یک جغرافیای محدود است، روندی که در صورت تداوم، چالش‌های مزمن اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی و فرهنگی را تشدید و تاب‌آوری را متلاشی خواهد کرد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد با افزایش طبقات آپارتمان‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری افزایش می‌یابد، ادامه داد: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است.

وی اضافه کرد: مصوبه اخیر مجلس در برنامه هفتم مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی مساحت سکونتگاهی کشور، تکلیفی است که باید با نظارت مجلس و اهتمام دولت، با جدیت دنبال شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: این پیشنهاد که در کمیته احیاء اراضی آماده و به تصویب مجلس رسید، بستر قانونی برای توزیع متوازن جمعیت در کشور، مبتنی بر آمایش سرزمین و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه را فراهم کرده است.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان