Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" از سلطه بر مناطق غرب طرابلس خبر دادند. همزمان دولت توافق ملی لیبی نسبت به وقوع فاجعه انسانی در این کشور هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، نیروهای نظامی وابسته به خلیفه حفتر موسوم به "ارتش ملی لیبی" اعلام کردند که بر مناطق غرب طرابلس، پایتخت لیبی کنترل پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نیروها اعلام کردند پیشروی‌هایشان پس از حمله ناکام نیروهای دولت لیبی به پایگاه هوایی "عقبه بن نافع" در غرب کشور صورت گرفت.

در مقابل دولت توافق ملی لیبی که از سوی جامعه جهانی به رسمیت شناخته شده در نامه‌ای به شورای امنیت نسبت به وقوع فاجعه انسانی در این کشور به خاطر ادامه بمباران نیروهای نظامی وابسته به حفتر علیه زیرساخت‌های غیر نظامی در طرابلس هشدار داد.

در این نامه از شورای امنیت خواسته شده برای متوقف کردن حملات به طرابلس وارد عمل شده و خلیفه حفتر را به خاطر بمباران بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی مواخذه کند.

وزیر کشور دولت توافق ملی لیبی پیش از این گفته بود که نیروهای دولتی لیبی از دفاع به حمله تغییر موضع خواهند داد؛ چرا که دیگر امیدی به آتش بس در لیبی نیست.

درگیری‌ها در لیبی از آوریل ۲۰۱۹ زمانی که خلیفه حفتر اعلام کرد قصد دارد طرابلس را تحت کنترل خود درآورد آغاز شده و ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بحران لیبی خلیفه حفتر ملی لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نوری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی که ظهر روز گذشته در محل میدان فرشید شهرستان تویسرکان بین ۵ نفر رخ داد، بلافاصله مأمورین انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با شگردهای پلیسی موفق به کنترل اوضاع و متوقف کردن درگیری و در نهایت شناسایی و دستگیری عوامل ایجاد درگیری شدند که پس از دلالت آنها به مقر انتظامی و در باز جویی های به عمل آمده صراحتاً به بزه ارتکابی معترف و اعلام داشتند بدلیل اختلاف ملکی و با استفاده از چوب و قمه با یکدیگر درگیر شده‌اند.

نوری ضمن تصریح اینکه در این درگیری ۲ نفر از عوامل اصلی به شدت مصدوم شدند، بیان داشت: که در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان دستگیرشده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان در خاتمه گفت: یادگیری مهارت کنترل خشم و پیگیری اختلافات از طریق معتمدین و متنفذین محلی و در نهایت مشاورین انتظامی و مراجع قضائی مانع از وقوع نزاع و درگیریهای اینچنین می‌شود.

کد خبر 6096683

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • تصاویر وقوع یک فاجعه در شفت
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!
  • هشدار یونیسف درباره وقوع فاجعه در رفح
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید