Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@22:22:45 GMT

مسدود شدن تمامی ورودی و خروجی‌های یزد به جز یک مسیر

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۴۵۳۴

مسدود شدن تمامی ورودی و خروجی‌های یزد به جز یک مسیر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: از صبح امروز جمعه ۸ فروردین‌ماه مسیر خروجی شهر یزد به سمت کرمان مسدود شد و به‌این‌ترتیب همه ورودی و خروجی‌های شهر یزد به‌جز مسیر بلوار جانباز (میدان مدرسی) مسدود است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: از صبح امروز جمعه ۸ فروردین‌ماه مسیر خروجی شهر یزد به سمت کرمان مسدود شد و به‌این‌ترتیب همه ورودی و خروجی‌های شهر یزد به‌جز مسیر بلوار جانباز (میدان مدرسی) مسدود است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن صادقیان افزود: همه ورودی‌های شهر یزد مسدود شده بود و روز گذشته مسیر خروجی یزد به تهران و صبح امروز نیز مسیر خروجی یزد به کرمان مسدود شد و شهروندان یزدی فقط از مسیر بلوار جانباز در میدان مدرسی و با عبور از ایستگاه تب سنجی می‌توانند عبور و مرور داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی و نشست روز گذشته ستاد استانی مقرر شد از ساعت صفر امروز جمعه تا ۲۰ فروردین این اعمال محدودیت‌ها در همه شهرستان‌ها و دهیاری‌ها نیز اعمال شود، لذا به همه دهیاری‌ها نیز ابلاغ شد تا از ورود هرگونه خودرو غیربومی جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در پاسخ به سؤال خبرنگار ایرنا در مورداجرا شدن یا عدم اجرای طرح زوج و فرد خودرو در شهر یزد اظهار داشت: این موضوع در کمیته عملیاتی ستاد کرونای استان که در شهرداری یزد برگزار شد مصوب اما در ستاد  استان که روز گذشته برگزار شد به دلیل بررسی بیشتر و نحوه عبور و مرور برخی از اصناف مجاز و همچنین کارگران و کارمندان و کارکنان بهداشتی مقرر شد بعد از بررسی همه جوانب در این مورد تصمیم‌گیری شود.

صادقیان افزود: متأسفانه از اسفندماه تاکنون تغییر محسوسی در رفت و آمدهای سطح شهر یزد مشاهده نشده لذا قطعاً باید برنامه‌ای برای این تغییر اجرا شود لذا مقرر شد راهور یزد همه جوانب را بررسی و پیشنهاد خود را برای کم شدن این تردد به ستاد استانی اعلام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: در جلسه هفته آینده ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد در مورداجرای طرح زوج و فرد خودرو و یا اجرای طرح دیگری تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد اما در حال حاضر و از روز شنبه طرح زوج و فرد خودروها در شهر یزد که اعلام شد، اجرا نخواهد شد و در صورت تائید در ستاد استانی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد کرمان جانباز مسدود ستاد استانی مسیر خروجی شهر یزد مسدود شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، محمد خزایی روز یکشنبه افزود: جاده بندرعباس به حاجی آباد به منظور اجرای عملیات احداث پل زیرگذر سرخون (محدوده تقاطع سرخون کیلومتر ۲۱ تا ۲۲) از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ مرداد ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و کاربران جاده‌ای می‌توانند از مسیر انحرافی کنارگذر رفت و آمد کنند.

وی ادامه داد: محور بندرعباس به حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز به منظور عملیات بازسازی و مرمت این تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ تا ۱۰۳ این محور از تاریخ یک خرداد تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و در این زمان آمد و شد وسایل نقلیه از مسیر برگشت حاجی آباد بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور) به صورت ۲ طرفه امکان پذیر خواهد بود.

رییس اداره مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اشاره به اجرای عملیات بهسازی و تعریض بخشی از مسیر ورودی شهرستان بستک توضیح داد: محور بستک به لار محدوده تنگ بستک به چاهبنارد کیلومتر صفر تا ۲ از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ تیر ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر در محدوده اجرای عملیات مسدود است و رفت و آمد خودروهای عبوری از مسیر کنارگذر در مجاورت مسیر اصلی امکان پذیر خواهد بود.

خزایی از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست با رعایت جوانب احتیاط و همکاری با راهداران از محدوده کارگاه‌های جاده‌ای تردد کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903055

دیگر خبرها

  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد